آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای آرتا

آتلیه و مهمانیهای افطاری

1393/5/7 19:09
نویسنده : مامان زهرا
518 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای آرتاجون در آتلیه که متاسفانه عکاس فایل هارو نداد و من مجبور شدم از روی عکسها عکسبرداری کنم

ارتاجون و میهمانی افطاری در موزه ی ملی حیات وحش که اجازه ی تصویربرداری در داخل موزه رو نداشتیم

ارتاجون و مهمانی افطار در رستوران طلاییه

و این هم اولین باری که ارتا کوچولو همراه مامان و باباییش برای خرید به فروشگاه هایپراستار اومده

تابعدبای بای
 

پسندها (7)

نظرات (23)

بابای ملیسا خانم ناناز
8 مرداد 93 0:53
با سلام . ضمن تبریک عید سعید فر و قبولی طاعات و عبادات شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابا ، با موضوع دیدار از باغ وحش ارم به روز شد . خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمائیتون کلبه مجازی دختر نازنینم رو نورانی و مزین کنید . منتظر یادگاریهای قشنگ شما تو قسمت نظرات هستیم.
فریبا
8 مرداد 93 17:31
واااای چه عکسای خوشگلی عسلک خوش عکسم ایشالله عکسای آتلیه دومادی عزیزم
مامان مینای آرتین
9 مرداد 93 10:56
خیلی عکسات قشنگ شدن عزیزم... ماهبودی ماهتر شدی... وای چه جای قشنگی رفتین مهمونی، خوش گذشت گلم؟؟؟ فروشگاه گردی خوب بود نانازم؟
مامی لیانا جون
9 مرداد 93 13:59
قررررررررررررررربونت برم خاله جون خیلی اقا شدی عزیزکم دلم خیلی براتون تنگ شده بوووود
محبوبه مامان الینا
11 مرداد 93 10:10
چه ناز شدن عکسها البته پسر ما خودش ناز و تکه عجب میزی
زن دایی ساناز
11 مرداد 93 18:04
الهی قربونش برم من . روز به روز شیرین تر میشه خدا حفظش کنه....
مینا مامان آرمانی
11 مرداد 93 23:14
چه خوشگلن عکساش...الهی قندو عسلللل
ماماني پرنيان
14 مرداد 93 13:11
الهي قربونش برم من مي بوسمش
مهسا مامان آرتا
14 مرداد 93 15:11
واااااااااااااای چه ناناز خدا آرتاهامونو واسمون نگه داره...
مامان کارن
15 مرداد 93 9:19
ای جوونم قربون این عکسای خوشگلت برم من
غزال مامان فاطمه
15 مرداد 93 21:30
ماشالا. چشم نخوره ایشالا. میبوسمش پسر نازمونو
مامان مهدیه
15 مرداد 93 23:29
سلام زهراجونم خوبی خواهر ممنون که بهمون سر زدی دوست خوبم ماشالله به آرتا گلی خیلی اقاشده ببوش از طرف من.راستی زهرا جونم یک پیغام خصوصی داشتم آدرس وب نداشت. شما بودید؟؟؟
مامان زهرا
پاسخ
سلام مهدیه جون ممنونم که اومدی نه عزیزم من نبودم
مامان ناهید
16 مرداد 93 0:18
به به چه عکسایی ارتا جونم خیلی خوشگل شدن عزیزم ایشالله عکس های دامادیت عسلم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله ناهید جون
بابا و مامان
18 مرداد 93 15:52
قربونت بشم چقده ماهی شما
مامان زهرا
پاسخ
عزیزمممممیییی
بابا و مامان
18 مرداد 93 15:52
عزیزم خصوصی
مامان زهرا
پاسخ
چشم عزیزم
مامان آتریسا
19 مرداد 93 12:58
چه پسمل خوشگلی .برای خودش مردی شده .وبلاگ قشنگ و پسرقشنگی دارید.اگه باتبادل لینک موافقیدلطفاخبربدید.خوشحال میشم باهم دوست باشیم
مامان زهرا
پاسخ
بله حتما عزیزم پیشتون میام بزودی
مامان بردیا اریایی
20 مرداد 93 10:15
الهی چه نازه عکس هاش ارتا جون واسه خودت اسفند دود کن خاله پس مامانی چرا انقدر دیر به دیر پست میذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به ما سر بزنین اگه دوست داشتین
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم متاسفانه با کمبود شدید وقت روبرو هستم ایشالاه بزودی پست جدید رو میذارم
مامان بردیا شیطون
20 مرداد 93 18:20
جووووووووووووووووووووووووووونم چه قشنگن.... ماشالا به ارتا جوووووووووووووووووووووونم هایپر استار خوب بود خاله....خوش گذشت... من خیلی وقت پیش رفتم موزه حیات وحش البته قبل از دنیا اومدن بردیا خیلی جالب بود فیلم برداری کردم کاری نداشتن حتما قانون جدیدشونه دیگه....
مامان زهرا
پاسخ
اره عزیزم جدیدا گویا نمیذارن بردیا جونو منو ببوس عزیزم
مامان بنیتا
22 مرداد 93 2:49
به به ماشالا به گل پسر خوشگل و عکسهای نازش عزیزم دیگه واسه خودت مردی شدی ها که روی صندلی غذات اینهمه خوراکی های خوشمزه گذاشتن بخوری
•● Mah ●•
23 مرداد 93 19:44
دوستت دارممممم
مامان طاها
25 مرداد 93 10:40
سلام وبلاگتون وآرتا جان خیلی خوشگلن من حدس میزنم که همشهری هستیم از دکورهای آتلیه که با چندتا عکس طاهای من یکیه حدس زدم درسته؟
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ما که تهران هستیم ایشالاه میام پیشتون
Persian mom
29 مرداد 93 1:38
چقدر بزرگ شدی دلم برات تنگ شده بود ارتا جوونممممممممممم عکسات چقدر ناز شده هزار ماشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد