آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

برای آرتا

تولد دو سالگی

1394/8/12 1:39
نویسنده : مامان زهرا
900 بازدید
اشتراک گذاری

آرتا جان

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی....

تولدت مبارک پسرم

9آبانماه 1394

 

هدیه ی من و بابایی به شما یک عدد تبلت با دنیایی از عشقمحبتبوس

تابعدبای بای

 

پسندها (2)

نظرات (5)

محبوبه مامان الینا
14 آبان 94 7:29
ای جان عزیزم ...تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک نازنینم موهاشو چه فشن کرده انشاله جشن 120 سالگیش زهراجووون
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم محبوبه جونم دیگه چه کنیم
مامان زهره
14 آبان 94 23:21
سلام آرتا جونم تولدت هزاران بار مبارک گلم بامید روزی که به لطف پروردگارزیر سایه پدرومادرت جشن 150 سالگیت رو در این وبلاگ به ثبت برسونی امیدوارم روزگاربروفق مرادت باشه وهمیشه دلت شادولبات خندون باشه میلادت مبارک عزیزم دوستت دارم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزمممم خوشحالمون کردی به ما سر زدی
مامان ناهید
16 آبان 94 1:23
آرتا جونم تولدت مبارک گل پسر ایشالله شمع های 120 سالگیت رو فوت کنی عزیز دلم راستی موهات هم خیلی خوشگل شدن عشقم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم ناهید جونم ایشالاه تولد 120 سالگی مهربد جون
آرمین
19 آبان 94 23:30
سلام من خیلی اتفاقی وبلاگتونو دیدم و خیلی خیلی از این کار و ایده قشنگتون خوشم اومد...انشالا آرتا جان خودش هم یه روزی این کار شمارو ببینه و نشون بچه هاش بده انشالا همیشه سایتون بالای سرش باشه آرتا جان قدر پدر مادرتو بدون
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم لطف کردید که به ما سر زدید
مامان بردیا شیطون
21 آبان 94 10:48
جون دلم ماشالا مردی شدی ارتا جون انگار همین دیروز بود که مامانت منتظر دنیا اومدنت بود ماشالا مبارک باشه ایشالا صد ساله بشی و همیشه زندگیت پر از شادی و موفقیت باشه عشقم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزممممم بردیا جونمو ببوس درسته انگار همین دیروز بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد