آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای آرتا

عکسها با موضوعات مختلف

1392/11/23 12:13
نویسنده : مامان زهرا
442 بازدید
اشتراک گذاری

تلاش آرتاجون برای غلت خوردن

آرتا کوچولو انعطاف بدنش موقع خواب واقعا قابل تحسینه و اینکه گاهی هم با چشم باز میخوابهمتفکرزبان

حالتهای مختلف قند عسل ما بغل بابابزرگش

تلاش آرتاجون برای بالا نگهداشتن سرشماچ

خواب خوش بعد از حمامخوابساکت

آرتاجون توی این روزا لغتای بیمعنی زیادی رو تکرار میکنه انگار که میخواد حرفی بزنه اما نمیتونه ولی من میشینم پای صحبتاش.گاهی این حرف زدناش ممکنه تا دقایق زیادی طول بکشه گویا پسرم دل پری داره و کلی حرف برای گفتننیشخندچشمک

تابعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان بنیتا
23 بهمن 92 14:20
قربونت برم عسلم ماشالا خیلی شیرین و دوست داشتنی هستی
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه خاله جون
zan dayi sanaz
23 بهمن 92 15:51
azizam m m m m m m
فاطمه
24 بهمن 92 8:02
عزیز دلم دختری به نام ترانه وبم را حک کرد یه روز صبح بهم گفت چقدر لینکی داری کجا این همه لینکی را آوردی وب نداشت که بهش بگم حواست باشه وبت حک میشه من باور نمیکردم صبح زود که بیدار شدم دیدم درست میگه وبم را حذف کرده
مامان زهرا
پاسخ
]چقدر بد اشکالی نداره خدارو شکر که یکی دیگه درست کردی
مامان بردیا شیطون
24 بهمن 92 12:07
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووونم فدات شم عسلم افرین پسر باهوش..... زود میخوای راه بیفتی....عسل خاله تو چه زرنگی .... عکسات که یکی از یکی خوشگل تر
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله مهربون بردیا تپلی کلی ببوس
مامان بردیا شیطون
24 بهمن 92 12:08
امام رضـــــــا علیه السلام فرمود: کسی که توان جبران گنــــــــاهانش را ندارد، زیاد بر حضرت محمّد و اهل بیتش صلوات و درود فرستد، که همانا گناهانش اگر حقّ الناس نباشد، محو و نابود گردد. اللهــــــم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــــــم
مامان گلشيد
24 بهمن 92 13:22
اي جونم عزيزم قربون اون كله كوچولوت برم كه ميخواي بالا نگهش داري
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه عزیزم
مینا مامان آرمانی
26 بهمن 92 0:14
الهی پسر مهربووووون.چقد ناز میخوابی
ناهید مامان مهربد
26 بهمن 92 1:41
عزیز دلم چقد بامزه شده موهاش هم دراومده شیطون راستی زهرا به نظرم داره شبیه باباش میشه این کاکل پسرت از طرف من یه ماچ گنه بکنش
مامان زهرا
پاسخ
قربونت برم ناهیدجون توهم مهربدجونو ببوس
persian mom
26 بهمن 92 3:39
عزیزم ماشالله چقدر بزرگ شدی تپلو شدییییییییییییی غلت زدنشووو همیشه نی نی رو میزاری رو زمین وای من اعصابم خورد میشه خیلی حساسم به نی نی که رو فرش باشه زیرش تشمی پتویی چیزی بزار تنش درد میگیره ببهشیدا فضولی کردم خب حساسمممم
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم برای عکس گرفتن روی فرش میذارم ممنون از لطفت
مامان لیانا جون
26 بهمن 92 10:39
الهی قربونش برم اون عکسی که رو بالش دستاشو میخوره خیلی بامزه شدهههههه زهرا جون خیلی مواظب گل پسرمون باش تازه شیطنتاش شروع شده عسل خاله
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه عزیزم منم فکرمیکنم اون عکسش بامزه است لیانا جونو کلی از طرف من ماچ مالیش کن
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 بهمن 92 12:29
ای جونم... ماشالا خواب ِ معصومانه ی یه فرشته...
فاطمه
26 بهمن 92 12:51
من بچه مثل تو را از خدا میخوام آبجی جووونم سالم وخوش اخلاق باشه ماشالله آرتا جووونم مثل آرتا باشه ما هم بشیم سه نفره مگه چی میشه آبجی ؟؟؟ خدایا اگه بهم بدی چی کارا براش میکنم حیف که ندارم هی! 8 سال در انتظار بچه هستم ولی ...........
مامان زهرا
پاسخ
انشالله خداوند بهترین رو نصیبت کنه عزیزم توکل به خدا داشته باش شاید مصلحت فعلا در اینه همیشه خدا بهترینارو برای بنده هاش میخاد عزیزم من وارتا شما رو خیلی دوست داریم
فاطمه
26 بهمن 92 12:54
آبجی آرتا پسر من هم باشه ؟؟؟؟؟؟؟ اجازه میدی خیلی آخه دوسش دارم انشالله خدا پسرتون را برای شما نگه داره آبجی شما چند تا بچه دارید یکی یا دوتا ؟؟؟؟؟؟؟؟ ای کاش من هم بچه میداشتم خداااااااااااااااااااااااااااااایا دل منو هم خوش کن چی میشه ؟؟؟
مامان زهرا
پاسخ
فاطمه جون ارتاجون اولین بچه ی ماست انشالله خدا چندقلو قسمتت کنه با پیشرفتی که علم پزشکی داشته مطمئن باش انشالله بچه دار میشی دیرو زود داره سوخت و سوز نداره
مامان بردیا شیطون
26 بهمن 92 13:27
هـدفـم را نـشـانـه گـرفـتـه ام . . . قـلـــــ[♥]ــــــــب تـو . . . بـدون هـدف دوسـتـت دارم . . .!!!
ناشناس
27 بهمن 92 8:22
خدابراتون حفظش کنه ایشاله خدا به دختر منم ی بچه بده .
مامان زهرا
پاسخ
انشاالله
محبوبه مامان الینا
27 بهمن 92 8:43
عزیزم خدا حفظش کنه با چشم باز میخوابه که حواسش به همه چی باشه پس مادر و پسر میشینین پای درد دل هم؟
مامان زهرا
پاسخ
سلام محبوبه جون تازه علاوه بر با چشم باز خوابیدن رفت و امد ما رو هم با چشماش تعقیب میکنه
مامان کارن
27 بهمن 92 12:02
ای جانم هزار ماشالا
ازاده
27 بهمن 92 12:50
واااااااااااااااای جونم چه ناز شده هزار ماشاءالله.زهرا جون یه مدت فرصت نداشتم اصلا به وبلاگ دوستانم سر بزنم. از اینکه خیلی باوفا بودی تشکر.چه بزرگ شده پسر گلت.خدا حفظش کنه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان اهورا(نرگس)
27 بهمن 92 17:48
آخی...الهی بگردم ...ماشالله چقدر بزرگ شدی نانازی... قربون اون انعطافت...لباساتم خیلی خوشگلن...مثل خودت وروجک...
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جون
نازي مامان پورياپارسا
28 بهمن 92 0:17
الهي خاله قربونت اخه شماخيلي کوچولوتشريف داري خوشگلم عجله نکن خداي نکرده اسيبي بهت ميرسه
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم چند بار به ادرسی که گذاشتید مراجعه کردیم اما متاسفانه باز نمیکنه
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
28 بهمن 92 1:04
سلام عزیزم. تا حالا ژله رو توی پرتقال درست نکردم اما فکر میکنم یکی از علت هایی که میتونه ژله رو خراب کنه و خوب از آب در نیاد، رقیق بودن ِ ژله ست... ژله رو خیلی غلیظ درست کن. روی پاکتش نوشته که 1 لیوان آب جوش و 1 لیوان آب سرد، اما شما واسه یه پاکت ژله، 1 لیوان آب جوش و 1/2 لیوان آب ِ سرد بریز. مارک ِ دراژه خیلی خوبه واسه ژله. پر رنگ و غلیظه... در صورتیکه مارک های شیبا و فرمند ژله های قالبی رو جالب از آب درنمیارن...
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان پرنيان
28 بهمن 92 14:26
الهي قربونش برم چه عروسكي مرسي خاله كه به من سر زدي با كمال ميل لينك شديد
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه عزیزم ممنون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 21:00
اي جونم عزيزم.... ميخواد غلت بزنه ... خاله جون عجله نكن به زودي راه هم ميري
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 21:01
عزيزم ممنون از حضورتون تو وب اوايي ...خصوصي دارين
فاطمه
28 بهمن 92 22:53
سلام آبجی زهرا جووونم سلامت باشی گل خودم عزیز دلم شما هستی آبجی مهربونم خیلی دوستت دارم [بوسه][بوسه][بوسه] خوشحالم شما را دارم خیلی زیاااااد [بوسه][بوسه][بوسه]
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم منم خوشحالم که با شما اشنا شدم
فاطمه
28 بهمن 92 22:57
قربون پسرت بشم من خیلی دوسش دارم آبجی زهرا مواظب خودت وپسرت باش آبجی مهربون خودم من تو را اول دوست دارم بعد پسرتو عزیزم هر دوتون را دوستتون دارم شما دوتا عزیز دل من هستید فداتشونم عاشقتم آبجیم منو تنهام نزار باشه زهرا جوون ؟؟؟؟
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم بهترینهارو رات ارزو میکنم
علامه کوچولو
2 اسفند 92 14:53
اوخییه مدتی ندیده بودمش..ماشاءالله خیلی نمکی شده خدا حفظش کنه..
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
طراح نو
3 اسفند 92 2:46
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.همین الان اقدام کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد