آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای آرتا

پایان سه ماهگی

1392/11/12 19:49
نویسنده : مامان زهرا
505 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره سه ماهگی ارتا جون تموم شد و وروجک ما وارد چهارماهگی شد

از کارای این ماه ارتاجون اینکه خیلی به دستاش نگاه میکنه وبا تلاش اونارو جلوی دهنش میبره و میخوردشون حالا چه گرسنه باشه چه سیر و دیگه اینکه ارتا خیلی وابسته ی من شده بطوریکه اگه کمی ازش دور بشم  تا به کارام برسم سریع گریه میکنه و دائم دوست داره باهاش حرف بزنم و بازیش بدم البته من هم شدیدا وابسته اش شدم طوریکه که برای انجام کارای اداری ام بیرون رفته بودم کلی دلم براش تنگ شده بود و مادر هم تایید میکرد که ارتا جون خیلی در نبودت بیقراری میکرد و همین که منو دید به بغلم اومد و اروم گرفت .الهی قربون دلتنگیهاش برم من .قلبعزیزکم همیشه کنارت میمونمماچ

چون من میترسم ارتاجونو حموم ببرم مادرم زحمتشو میکشه و ارتا هم کلی از اب خوشش میاد و اب بازی میکنه

niniweblog.com

 

وقتی میخواهیم ازش عکس بگیریم در هر حالتی و مشغول هر کاری باشه از کارش دست میکشه و به دوربین خیره میشه و هیچ حرکتی نمیکنه شاید گل پسر نمیخواد هیچ مدرکی از خودش به جا بذارهاز خود راضیچشمک

این هم عکسای کارای ارتاجون

خحموم کردن عسلکم

به دوربین خیره شدن

بای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

پریسا نجفی
12 بهمن 92 20:37
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان زهرا
پاسخ
چشم عزیزم
نازي مامان پورياپارسا
12 بهمن 92 23:57
الهي من بخورمش آرتا جونم رو .خاله چقدرماه ميشي موقع حموم .ماماني به ماهم سربزن لطفانظريادتون نره ميبوسمت آرتاجونم
مامان زهرا
پاسخ
چشم خاله جون
فلوریا مامان دیانا
13 بهمن 92 20:23
قربونت برم قند عسلم چهار ماهگیت مبارک این دستهای مشت شدتو به کی می کوبی؟؟؟؟ نکنه گلشید یا ارسطو اذیتت کردن قند عسلی فدای صورت مثل قرص ماهت. هزار ماشاله
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله خدانکنه
zan dai sanaz
13 بهمن 92 21:21
salam be gol pesar artajuno maman zahra sevomin mahgarde tavalodet mobarak arta junam omidvaram saliyane sal dar kenare maman zahra va baba saed salemo shado sare hal bashi azizam. .
مامان زهرا
پاسخ
ممنون زندایی جون
مینا مامان آرمانی
13 بهمن 92 22:36
آرتای ناژم حموم کردنت قشششششششنگ.عافیت باشه عزیز خوشروی من
مامان لیانا جون
14 بهمن 92 11:15
ای جانم فدای دستای کوچول موچولت بشممممممممم اینی که میگی تو بغلت ارومه لیانای منم همینجوره جوریکه باعث تعجب میشه که بچه ب این کوچیکی چطور مادرشو میشناسه ولی اونا حسمون میکنن بوی تنمونو میشناسن
مامان زهرا
پاسخ
اره عزیزم کامل مارو میشناسن لیانا جونو ببوس
محبوبه مامان الینا
14 بهمن 92 11:45
سلام عزیزم قربونش برم نانازی بلاچه نمیخواد سوژه بده دستتون زهرا جون منم تا سه ماهگی میترسیدم الینارو ببرم حموم اما کم کم تمرین کردم یه پارچه مخصوص داشتم میبردم حموم رو پام میزاشتم تا بچه سر نخوره
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم خدانکنه خالهاره نمیخواد سوژه دستمون بدهباید کم کم تمرین کنم خودم ببرمش حموم
مامان بردیا شیطون
14 بهمن 92 14:24
ای جوونم 4ماهگیت مبارک.....دیگه داری مردی میشی مامانی دیگه خودت ببر من از 22روزگی بردیا رو با کمک بابایی میبردیم حمومش میکردیم از 4ماه دیگه خودم تنهایی بردمش دفعه اول ترس داره بعدش عادت میکنی
مامان زهرا
پاسخ
باشه عزیزم امتحان میکنم
مامان بنيتا
14 بهمن 92 18:33
عزيز خاله عاشقتم فداي دستاي كوچولوي نازت عزيزم
مامان زهرا
پاسخ
منم خیلی دوستون دارم خاله جون
مامان کوثری
15 بهمن 92 12:31
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
غزال مامان فاطمه
15 بهمن 92 16:49
4 ماهگیت مبارک عزیزم. الهی که همیشه شاد باشی . بوس برای آرتا
zan dayi sanaz
16 بهمن 92 14:51
مامان بنیتا
17 بهمن 92 2:25
3 ماهگی مبارک خوشگلم..ماشالا روزبه روز نازتر می شی
سارا
18 بهمن 92 13:10
سلام زهراجون ماشالا به این پسر گلت ماشالا دلم برای خودت و نی نی کوچولوت تنگیده یادش بخیر روزای اولی که فهمیدیم یه نی نی ناز داره میاد تو این دنیا. خوش به حال آرتا جوووووووون با مامان خوبی که داره والا فرشته اس
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم ساراجون اره راست میگی انگار همین دیروز بود خودت اینقدر ماهی که همه رو خوب میبینی عزیزم
مامان گلشيد
19 بهمن 92 9:31
4 ماهگيت مبارك قند عسل اميدوارم هميشه سالم و تندرست باشي عزيزم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم زنعمو
فاطمه
21 بهمن 92 8:52
سلام ابجی جووونم ممنونم اجی زود بیا این وبم من فاطمه هستم مدیر وب حس عاشقی با چاشنی تو اجی خیلی دلتنگت شدم هیچ جور نتونستم وبت را پیدا کنم تا بالاخره خودت اومدی بیا منتظرتم http://fatemee2.blogfa.com/ منتظرتم هااااا عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
چشم فاطمه جون
فاطمه
21 بهمن 92 8:52
اجی زودبیا عزیزم
فاطمه
21 بهمن 92 8:55
دختری به نام ترانه وبم را حک کرد بیا تا برات بگم
مرجان مامان آران و باران
21 بهمن 92 18:21
4ماهگیت مبارک عزیز دلمممممم دوست دارم خوشگلمممم ببخشید دیر اومدم زهرا جون
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم مرجان عزیز
مامان بردیا شیطون
22 بهمن 92 21:36
زندگی شوق رسیدن به همان فردایی است که نخواهد آمد تو نه در دیروزی و نه در فردایی ظرف امروز پر از بودن توست شاید این خنده که امروز دریغش کردی آخرین فرصت همراهی با امید است
فاطمه
26 بهمن 92 12:55
هی!
مامان زهرا
پاسخ
انشالله قسمت شما هم میشه عزیزم
مامان اهورا(نرگس)
27 بهمن 92 17:51
قربونت برم الهی...دیگه داری واسه خودت مردی میشیا!!!!چهار ماهگیت مبارک...
فاطمه
29 بهمن 92 6:26
دريا باش كه اگر كسي سنگي به سويت پرتاب كرد سنگ غرق شود نه آنكه تو متلاطم شوی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد