آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

برای آرتا

پراکنده از این روزها

1393/10/28 0:03
نویسنده : مامان زهرا
723 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم ارتا جون این روزها اینقدر شیطون بلا شدی که من یک دقیقه نمیتونم به حال خودم باشم اما شیطون بلای دوست داشتنی که گاهی بعضی از کارا رو که برای اولین بار انجام میدی دوست دارم اون موقع بگیرمت و بخورمت

چند وقت پیش دستمو به سمتت تکون میدم و میگم ارتا بیا بعد دیدم دستت رو تکون میدی و بهم اشاره میکنی که بیا یعنی ادای کار منو در میاری

وقتی تلفن زنگ میخوره سریع با ذوق تلفن رو برمیداری و به دست من میدی تا جواب بدم

دو هفته پیش عروسی دوست بابایی رفته بودیم از اون روز به بعد شما نی نای نی نای یاد گرفتی و پا میکوبی خیلی حرفه ای و وقتی چند نفر دست میزنن کلی کیف  و ذوق میکنی

موبایل من و بابایی رو کامل میشناسی و وقتی هر کدومش رو روی زمین ببینی سریع میاری پیش ما و میدی دستمون که یعنی رمزش رو بزن و روشنش کن،جالب اینجاست که موبایل هر کسی رو بدست خودش میدی و اشتباه و جابجا نمیکنی

دندون دهم هم ریشه اش بیرون زده و نمایان شده

این روزا خیلی دوست داری غذا که میخوری قاشق و بشقاب رو خودت بدست بگیری و از اینکه ما بهت غذا بدیم چندان خوشت نمیاد

وقتی بهت اخم میکنم و نگاهت میکنم که مثلا به چیزی نزدیک نشی و کار خطرناک نکنی اینقدر بهم نگاه میکنی و الکی میخندی تا منم بخندم و تو هم به کارت ادامه بدی

پسر خوب و مهربونم خیلی دوست داریم

این هم از معدود عکسایی که موفق شدم بگیرم چون به محض دیدن دوربین و موبایل توی دستم سریع میای و از دستم میگیری

ارتا و دوچرخه بازی و در حال پیاده شدن به قصد گرفتن دوربین از دست منخندونکدلخور

آرتاجون منتظر بابایی دم در آسانسورمحبت

ارتا در عروسی دوست بابایی

این هم از بابا بزرگ مهربون که همراه با مامان بزرگ چند هفته پیش به زیارت خانه ی خدا مشرف شده بودند

این هم تصویر اخر گوسفند قبل از قربانی شدنغمگین

شبها ارتا به قدری غلت میخوره که گاهی به فکر میفتم که کل خونه رو تشک کنم تا بچم راحت باشه

به طور مثال این هم یکی از این جاهاستتعجبخندونک

 

ارتا خانوم بزرگ میشودقوی

تا بعدبای بای

 

 

پسندها (5)

نظرات (13)

محبوبه مامان الینا
28 دی 93 7:27
سلام به دوست عزیزم ای جان عزیزم چه کارای شیرینی میکنه مخصوصا اونجا که میخنده تا اخمتونو وا کنین تصور کردم دلم غش رفت واقعا چه غلتی میزنه این پسر ِ شیطون خانوم بزرگو ببین زیارتشون قبول انشاله قسمت شه همه با هم مشرف بشین. ممنون از عکسای قشنگی که برامون گذاشتی زهرا جون
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم محبوبه جونم
محمد
28 دی 93 9:00
سلام، آپم آپم آپم با مطلب "راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن" بروزم ... منتظرتونم.
مامان بردیا شیطون
28 دی 93 16:30
ای جوووووووووووووووووووونم ماشالا به این شازده پسر..... حسابی بلا شدی وروجک خاله زیارتشون قبول باشه ایشالا به سلامتی این دخمل کیه...... وای که عجب دختری میشدی
مامان زهرا
پاسخ
بردیا جون رو ببوس عزیزم ممنونم که بهمون سر زدی
مامان لیانا جون
29 دی 93 7:54
سلاااااااام سلام به زهرای عزیز و ارتای نازم ماشاا.... به این همه بازیگوشی واقعا هم نمیشه یه لحطه از بچه ها تو این سن غافل شد زیارت پدربزرگ هم قبول ارتا جون همیشه به شادی و خوشی عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
29 دی 93 8:39
عزززززییززم آرتایی ببین کجا خوابیده پس کارن در مقابل شما خیلی خوب می خوابه ای جانم همیشه به عروسی و نانای ایشالا
مامان کارن( رزیتا )
29 دی 93 8:40
زیارت پدربزرگ و مادربزرگ عزیزتون هم قبول حق باشه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله قسمت شما هم بشه
مامان کارن( رزیتا )
29 دی 93 8:41
اگه دختر هم میشد ماه بود بخدا
مامان نازنین جون
29 دی 93 9:14
سلام عزیزم چرا بچه ها اینقدر توی خواب غلت میزنند ما هم کم مونده بیرون از خونه بخوابیم از بس دخملی غلت میزنه[تعجب عزیزمی
دکتر ناصری
29 دی 93 12:18
باعرض سلام واحترام خدمت مادان این مرزوبوم زیبا عاشق خدمت شماعرض کنم که این بنده خدا در جهت بهبود مشکلات خانم های این مرزوبوم طی چندین سال باتحقیقات فراوان دست به داروهای گیاهی در خصوص مشکلات کم کاری سندرم تخمدان پلی‌کیستیک.polcystic ovary syndrome PCOS) مشکلات قاعدگی .مشکلات زنان سرد مزاجی ومشکلی که خیلی از خواهران من درخصوص موهای زائد صورت به داروهای دست پیداکرده ام که هنوز هیچ کسی در این به این مهم دست پیدانکرده لذا در صورت تمایل برای درمان یا این که از دوستان یا اشنایان خود این مشکل را دارد به وبلاگ بنده مراجعه کنید تا به حق امام رضا درمان را شروع کنیم.دکتر ناصری naserishahram35.blogfa.com
مامان گل ناز
29 دی 93 19:28
ناااازی عزیزززم الهیی رفته زیر مبل
مامان ناهید
30 دی 93 16:08
زیارتتون قبول مادر بزرگ و پدر بزرگ آرتا جون عزیزم معلومه که حسابی شیطون شدی آقا پسره خوب
بابا و مامان
6 بهمن 93 10:10
ماشالاه به عزیز دلم زیارت قبول مامان بزرگ و بابا بزرگ مهربون
مامان بردیا اریایی
7 بهمن 93 3:13
ای جونم خاله فدات که انقده ماه شدی ایشالله همیشه لبخند رو لبات باشه به نظرم کل خونه رو تشک کنی بهتره دخمل میشدی زود شوهر میکردی یه خواستگارت خودم واسه بردیا میشدم الان هم زود بهت زن میدن حیف که دختر ندارم زیارت پدربزرپ و مادر بزرپت هم قبول طفلی ببعی
مامان زهرا
پاسخ
ای کاش یه دختر داشتم عروس شما میشد کی بهتر از شما عزیزممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد