آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

برای آرتا

یلدای 93

1393/10/5 22:57
نویسنده : مامان زهرا
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر خوبم آرتا جونم

عزیز دل مامان امسال شب یلدا پیش خاله سارا دوست خوب و مهربونم رفتیم که بنده خدا سنگ تموم گذاشته بود و کلی ما رو شرمنده ی خودش کرد

همه چی خیلی خوب و عالی بود فقط شما اخرشب بدلیل دندون دردتون خیلی بیقراری کردی و ما مجبور شدیم سریعتر بیاییم خونه تا شما راحت تر باشی

این روزا برای خوردن چیزی دوست داری خودت خوراکی رو بدست بگیری و بخوری

معنی اکثر کلمات رو میدونی و انجامشون میدی مثلا وقتی میگم بیا بشین به حرفم گوش میدی و میای میشینی

سینه زنی هم بعد از سفر مشهد یاد گرفتی و دو دستی سینه میزنی اون هم با هر آهنگیخندونک

عکس های شب یلدا

این هم هنر دست سارا جونبوس

البته این ژله ها کار خودمهراضیزیبا

آرتا در کریسمسبغلمحبت

تا بعدبای بای

 

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان ناهید
6 دی 93 0:03
به به چه شب یلدایی و چه خوراکیهای نوش جان بابا ژله هات منو کشته زهرا جون. آرتا جونم دوست دارم عزیز دلم
مامان زهرا
پاسخ
چی کار کنم ناهید جون حالا اینقدر به تدریج هنرامو رو میکنم اینقدر تلفات داده اگه یهو رو میکردم چی میشد مهربد جونمو ببوس
محبوبه مامان الینا
6 دی 93 7:36
تا باشه از این دوستای خوب و مهربون دوستیهاتون مستدام عزیزم ای جان آرتا جونی چه نمکی شده
مامان زهرا
پاسخ
سلام محبوبه دوست خوبم نیستی خانومی الینا جونمو ببوس
پریسا
6 دی 93 10:02
سلام چه با سلیقه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم پریسا جان
مامان مینای آرتین
6 دی 93 15:16
آرتا جان یلدات مبارک عزیزخاله... خیلی ماه شدی خوشگلم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم مینا جون
پریسا
8 دی 93 22:05
سلام واسه پسر گلت همیشه اسپند دود کن
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از نظر لطفت
مامان کارن(رزیتا)
9 دی 93 9:58
یلدات مبارک آرتایی جونم - به به چه سفره ی قشنگی دست سارا خانووم و البته خودتون هم درد نکنه همه چی عالی بیسته بیست
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم رزیتای مهربونم
مامان لیانا جون
10 دی 93 21:02
زهرا جان وارتای عزیز یلداتون مبارک ای جاااانم عزیزم پسر حرف گوش کن مامانش شده
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم بر شما هم مبارک باشه عزیزمممممممم
مامان بردیا شیطون
12 دی 93 15:42
به به .....یلداتون مبارک فدای ارتا جون بلا که هر روز شیطونتر میشه
مامان زهرا
پاسخ
عزیزمییییییی
♥مرجان مامان آران و باران♥
18 دی 93 12:58
سلام زهرا جونمم خوبی عزیزممم خیلی قشنگ بود عالی ایشالا لبتون هنیشه خندون باشههه میبوسمتوننن خصوص دارب
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزممم شما هم کوچولوها رو ببوس
مامان اهورا (نرگس)
25 دی 93 16:21
عزیز دلم ماشالله بزرگ شدی...ولی تو هم مثل اهورا به محض دندون درآوردن لاغر شدی!!!!!الهی جونم!!!!
مامان زهرا
پاسخ
اره نرگس جون همه میگن ارتا جون خیلی لاغرتر شده اینقدر که ورجه وورجه میکنه
مامان آرتا
26 دی 93 1:30
واااااااااای نمیدونم چرا من ای پسرو مثل پسر خودم دوست دارم؟همیشه پستاتو دنبال میکنم خاله جون خدانگه دارت باشه. راستی اسم پسره منم آرتاست
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممم ارتا جونو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد