آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای آرتا

دلتنگی های آرتاجونم

1393/6/17 22:36
نویسنده : مامان زهرا
767 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش وقتی که من در اداره بودم صدای گریه ی ارتا از توی اتاق میاد وقتی پرستار ارتا میاد میبینه بله ارتا لباس منو گرفته و داره زار زار گریه میکنه همون لحظه عکسشو میگیره و از طریق وایبر برام میفرسته نمیدونید اون لحظه که عکسو دیدمو توضیحاتشو خوندم چقدر غصه خوردم

اما مطمئنم ارتا جون میدونه که مامانی برای رفاه حال بیشترش سرکار میره  و روزی میرسه که حرف مامانی رو تایید میکنه وگرنه کی از وقت بیشتر گذروندن با ارتاجون خسته میشه

این هم از اون تصویر جانگداز

الهی بمیرم و هیچ وقت اشکاتو نبینم عزیزکم

یه روز دیگه هم خوشگل مامان زیادی بیقراری میکنه که پرستار مهربونش با هماهنگی با من اون رو به اداره میاره چون من خیلی سرم شلوغ بود و نمیتونستم بیام خونه این اولین باریه که ارتا جون میاد محل کار مامانیش البته این محیط و سرو صدا برای ارتاجون اشنابوده مگه نه مامانیچشمک(این رفت و امد هم از مزایای نزدیکی محل کار به خونه است)

 این هم از عکسای پراکنده ی ارتا خوشتیپ تو خونه ی خاله سارا(دوست و همکار مامانی)

قربونت برم که شلوار جین پوشیدیبوس

ارتاجون در خواب ناز با ماشینش

تا بعدبای بای

پسندها (6)

نظرات (12)

مامان مهدیه
17 شهریور 93 23:33
عزیز دلم خیلی دلم گرفت گریه ت. رو دیدم گلم حالا خدا رو شکر که محل کار ت به خونه نزدیکه زهرا جونم.
مامان زهرا
پاسخ
اره خدارو شکر شما هم کوچولوهای نازتونو ببوسید
مامان نازنین جون
18 شهریور 93 1:26
چه پسر ناززززززززی دارین ماشا... هش باشهاگه با تبادل لینک موافقید بهم اطلاع بدین تا با افتخار لینکتون کنم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون از لطفتون حتما پیشتون میام
محبوبه مامان الینا
18 شهریور 93 7:45
الهی عزیزم چه غصه ای خوردهخیلی ناراحت شدمزهرا جون الینا هم همینطوره بابام میگه وقتی نیستی مدام لباس و چادرتو بو میکنه و میگه بوی مامانمو میده قربونش بشم اومده محل کارت چه خوشحال و پیروز به نظر میرسه انشاله همیشه لبای خوشگلش خندون باشه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم محبوبه جون امیدوارم موقعیت ما رو یه روز این کوچولوها درک کنن
مامان کارن( رزیتا )
18 شهریور 93 7:50
الهی من بمیرم منم این روزا رو با کارن داشتم و دارم
مامان زهرا
پاسخ
پس خوب منو درک میکنی عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
18 شهریور 93 7:51
قربون این تیپت برم من شلوارشو ببین چقده خوشمله
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه رزیتا جان
ارام
18 شهریور 93 13:51
ماشاءالله چقدر خوردني شده
مامان زهرا
پاسخ
نظر لطفته ارام جون
مامان مینای آرتین
18 شهریور 93 14:05
آرتا گریه نکنی خاله دلم میشکنهکاش این عکسرو نمیذاشتی زهرا جون دلم تیکه پاره شد واسه آرتا... ای جونم خاله خیلی خوشتیپ شدی
مامان زهرا
پاسخ
مینا جون مببین من این عکسو دیدم چه حالی شدمارتین جونو ببوس
مامان ناهید
19 شهریور 93 0:27
اخی نازی عزیزم دلت واسه مامانی تنگ میشه ارتا جونی تیپ اسپورت چقدر بهت میاد عزیزم میبوسمت
مامان زهرا
پاسخ
ناهید جون شما هم مهربد جونو ببوس
مامان لیانا
25 شهریور 93 13:14
ارتا جوون نبینم اشکاتو خاله جون منم باید این گریه ها رو ببینم البته از مهر وااااای خدایا خاله قربون اون جین پوشیدنت
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم شما معلمی خانومی
فریبا
30 شهریور 93 23:16
زهرا جون خیلی مامان فعالی هستین چون با وجود مشغله هایی که دارین بازم همیشه عکسای به روز آرتا جون رو می‌ذارید الهی نازی چه غصه ای میخوره آرتا به خاطر دوری شما
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم فریباخانوم اره ارتاجون براش خیلی سخت میگذره مرساناجونو ببوسید
مامان اهورا (نرگس)
31 شهریور 93 10:41
الهی!!!!!!!اول مهر هم من باید اهورا جونم و تنها بذارم و برم سرکار
مامان زهرا
پاسخ
اخی خیلی سخته خانوم معلم موفق باشی عزیزم
persian mom
14 مهر 93 2:12
الهیییییییییی بگردمممممممممممممممممممم دورتتت عزیزممممممممم مامانیییی اداره چی کار میکنی؟ من که کارمو ول کردم دلم میخواد دوباره برممم
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه عزیزم ایکاش ولش نمیکردی اما بجاش تمام وقت پیش گل پسرمون هستی از این بابت خوشحال باش گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد