آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 روز سن داره

برای آرتا

پایان هفت ماهگی

1393/3/10 2:12
نویسنده : مامان زهرا
573 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم .آرتاجونم هفت ماهگیت مبارک

آرتا عشق مامان و باباش تا این لحظه ، 7 ماه و 1 روز سن دارد :

پسرخوبم هفت ماهگیت هم گذشت و وارد هشتمین ماه زندگیت شدی

عزیزکم این روزا کلی شیطون شدی و اینقدر منو مشغول خودت کردی که اصلا متوجه گذشت زمان نمیشم

 جدیدادست به کارای تقریبا خطرناک میزنی مثلا به سیم برق و کلیدپریزو....

به هرچیز به دید خوراکی نگاه میکنی و سریع توی دهانت میکنی که ببینی چه مزه ای داره مثلا یه روز دیدم سکوی اشپزخونه رو داری لیس میزنی و با کلی خنده اومدم سریع بلندت کردم

وقتی از سرکار میام خیلی خوشحال میشی و ذوق میکنی و کلی ماچم میکنی که من عاشق این کارتم و توی راه که دارم میام باخودم میگم الان میرم و با ارتا کلی بازی میکنم واقعا از دیدنت خوشحال میشم و کلی بهم انرژی مثبت میدی

براحتی میشینی و به زمین نمیخوری چهار دست و پا رفتنت اینقدر بامزه است که من دوست دارم چیزی رو دور بذارم و تو چهاردست و پا بری و برشداری

شناخت و دقتت به محیط اطرافت خیلی بیشتر شده و دیگه وقتی توی ماشین میشینیم به اطراف بادقت نگاه میکنی و حوصله ات سر نمیره

این هم از این روزهای تو عزیزترینم

ارتا پروفسور میشود

ارتا و تاب سواری

این هم سیم بازی

ارتا جون و روزنامه خوانی؟یا خوری؟

و این هم اولین باری که توی وان خودت تونستی بشینی

گل پسرم یه روز شما نشسته بودی و من دقیقا پشت سر شما مشغول خوردن بستنی بودم  به صدای پلاستیک بستنی میخواستنی برگردی منو ببینی اما نمیتونستی و به پشت نگاه کردنت در همین حد بود

میخواستم بخورمت اینقدر که بامزه برمیگشتی

تابعدبای بای

پسندها (9)

نظرات (20)

♥مرجان مامان آران و باران♥
10 خرداد 93 2:56
ای جونم قربونت برم 7 ماهگیت مبارکک عزیزممم فدای خنده هاتتتتتتتتتتتتتتتتت ببوسش زهرا جونم
بابا و مامان
10 خرداد 93 10:04
عزیز دلم 7 ماهگیت مبارک قربونت بشم چقد ناز نگاه دوربین می کنی و می خندی فدات بشم من
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
بابا و مامان
10 خرداد 93 10:05
وای مامان جون اسفند یادت نره برا عزیزم
مامان ناهید
11 خرداد 93 1:56
هفت ماهگیت مبارک باشه ارتا جونموای عاشق اون عکس پروفسوریتم عسلم خیلی با نمک شدی شیطون بلای من میبوسمت
مامان زهرا
پاسخ
ممنون ناهیدجون
محبوبه مامان الینا
11 خرداد 93 14:09
عاااااااااااااااااشقشششششششششششم زهرا جون خو چرا بچه مون رو زجر میدی پشت سرش بستنی میخوریقربونش برم من
مامان بنیتا
12 خرداد 93 2:56
هفت ماهگی مبارک عزیز خوشگلم ...ماشالا روز به روز خوشمزه تر می شی عسلم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله جون
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
12 خرداد 93 15:16
عاشق ِ اون بلوز ِ رنگین کمونیتم، قند ِ عسسسسسسسسسسسل
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربون
مهديه
12 خرداد 93 18:25
سلام زهرا جونم الهي من قربون اين پسر ناز خيلي شيرين شده به خدا واقعا بوست ميكنه يعني ميتونه!!!!!!!! بالاخره تونست سوار اون تاب نازش بشه كه دوسش داشت خدا رو شكر
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم مهدیه جون اره تازه فقط هم منو میبوسه و هرکی صورتشو جلوش میاره بوسش نمیکنه اون موقع من درسای نازنینو ببوسش عزیزم
persian mom
12 خرداد 93 22:12
7 ماهگیت مبارک عزیزم اخیییی میخواس برگرده بستنی بخولهههههههههه
مامان کارن
13 خرداد 93 10:16
ای جوونم عینکشو هفت ماهگیت مبارک ناناس خاله
غزال مامان فاطمه
13 خرداد 93 12:12
ماشالا
مامان بنيتا
13 خرداد 93 19:05
واي خدا چه عروسكي شده 7 ماهگيت مبارك عزيزم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
بابا و مامان
14 خرداد 93 9:30
ممنونم عزیزم با اینکه کارتون زیاده بازم محبت می کنید پیشمون میاید دوستت دارم
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم وظیفه است
فریبا
14 خرداد 93 13:58
عزیزم هفتمین ماهگردت مبارک باشه هر چی که زمان میگذره آرتا جونم تو دل برو تر میشه خدا حفظت کنه و از چشم بد دور باشی
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم فریبا خانم مرسانا جونو ببوسید
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 15:54
پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش .
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 15:55
فدات بشم عشق خاله
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
ماماني پرنيان
26 خرداد 93 9:08
فدات بشم با دندونات خاله جووووووووووووون
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان مینای آرتین
31 تیر 93 21:00
وااااااااااای چه پروفسور خوردنیه...
a
19 مرداد 93 11:12
اگر زحمتی نیست صورت بچه ات را پاک کن این که دیدن نداره مادر آرتا
مامان زهرا
پاسخ
حسود هرگز نیاسود خوب شما مختاری نبینی پسر خوشگل مارو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد