آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 روز سن داره

برای آرتا

اولین دندان ها

1393/2/27 22:20
نویسنده : مامان زهرا
473 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه هفته پیش با دست زدن به لثه های ارتا جون متوجه شدم که ارتا کوچولوی ما دو تا دندون دراورده به همین مناسبت یه جشن کوچولو  برای اولین مرواریدای خوشگلش که بعد از مشقت فراوون در اومده بودن تدارک دیدیم

این از آش دندونی که مامان بزرگ زحمتشو کشیده بود

و این هم از کیک

و این هم عروسک خوشگل مابوسبوس

دختر خاله و پسر خاله هامحبت

ارتا جون بتازگی شیطونتر شده و به وسایل اطرافش عکس العمل نشون میده و تلاش میکنه تا بهشون برسه و بررسیشون کنه و توی این بین گوشی تلفن و کنترل تلویزیون رو خیلی دوست داره

عشق من وقتی خسته میشه همون جا کمی استراحت هم میکنه

خیلی دوست دارم گل پسرممحبتبغل

 این هم یه کار دیگه که ارتا بتازگی انجام میده (گرفتن پاها بادست)بوس

تا بعدبای بای

 

 

پسندها (10)

نظرات (20)

مهدیه
27 اردیبهشت 93 7:32
عزیز دلم مروارید های کوچولوت مبارک
محبوبه مامان الینا
27 اردیبهشت 93 8:11
مرواریدهای خوشگلت مبارک آرتا جونی ای جان رو گوشی چه استراحتی هم میکنه
مامان ناهید
27 اردیبهشت 93 16:27
ارتا جونم اولین دندونت مباااااااااااارک باشهههههههههههه عسلم ایشالله با این دندونای خوشگلت غذاهای خوشمزه بخوری و مامان زهرا رو گاز بگیری البته شوخی بود چه کیک قشنگی مامانی و بابایی واست خریدن دستشون درد نکنه راستی چقدر دختر خاله و پسرخاله هات بزرگ شدن ماشاالله
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله جون
غزال مامان فاطمه
27 اردیبهشت 93 19:28
ماشالا. ای جانم... این عکس آخریت که خیلی خوردنی شده. ببوسش ... اسفد دود کن براش. گازش بگیرم. رنگ آبی خیلی بهش میاد
نازي مامان پورياپارسا
27 اردیبهشت 93 22:06
فداي دندونات خاله .مبارکه پسرقشنگم
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه خاله جون
مامان بردیا شیطون
28 اردیبهشت 93 15:29
ای جووووووووووووووووووووووونم مرواریدای قشنگت مبااااااااااااااااااااااااااااارک...... به به عجب اشی.......
مامان بردیا شیطون
28 اردیبهشت 93 19:50
قابل نداشت عزیزم.... ارتا رو ببوس
مامان بردیا شیطون
28 اردیبهشت 93 23:16
عاشقتم وروجک خاله...... دوستت دارم
ماماني پرنيان
29 اردیبهشت 93 8:32
سلام عشقم مبارك باشه دندونهاي خوشملت گلم
بابا و مامان
29 اردیبهشت 93 12:28
قربونت بشم مرواریدت مبارک عزیز دلم انشالاه به سلامتی بقیه را هم به راحتی در بیاری
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله
بابا و مامان
29 اردیبهشت 93 12:30
عزیز دلم لینگتون کردم با اجازه
مامان زهرا
پاسخ
ما هم با افتخار شمارو لینک کردیم
مامانی
29 اردیبهشت 93 14:56
مبارک باشه عزیزم ماشالا خیلی بامزه شده
فریبا
30 اردیبهشت 93 9:34
مبارک باشه عزیز خاله ان شالله نوبت بقیه دنونات بشه تبریک میگم در اومدن اولین مروارید آرتا جون رو......
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله فریبای نازنین
مامان بنیتا
1 خرداد 93 2:42
آرتا جونم جوونه زودن اولین مرواریدهای سفیدت مبارکککک ..امیدوارم بقیه شون راحت و بی دردسر در بیان
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان الهام
2 خرداد 93 14:31
ای جوووونم خدا براتون حفظش کنه مرواریدهای خوشگلشم مبارککککک
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
3 خرداد 93 1:50
ای جانم مبارک باشه خوشگلممممممممممم چه کیکی چه پسر عسلیییییی فدای تووو همیشه به شادی عزیزممممممم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم مرجان جون
مامان کارن
3 خرداد 93 8:06
مروارید کوچولوت مبارک ناناسم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جون
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
3 خرداد 93 10:54
ای جون ِ دلمممممممم مبارکهههههههههههههههههههه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله جون
بابا و مامان
4 خرداد 93 16:02
انسیه مامان امیرعلی
8 خرداد 93 14:52
عزیزم دوست داشتین عکس سیسمونیتونو توی این وبلاگ بدین بزارم http://ninisismuni.niniweblog.com/ یاتووبلاگ خودتون بزارین تا من ذخیره کنم مهم نیست از کل اتاق باشه میتونه ازلوازم تک تک باشه ببخشید وقت نمیکنم بیام سربزنم دوباره اگه میشه بیاید به یکی ازوبلاگهام نظرتونوبگید درضمن من کارهای عروسکی مخصوص اتاق نینی هاهم انجام میدم عزیزم http://manvanamadiham.blogfa.com/ منتظرنظرت هستم حتی اگه چیزی نپسندیدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد