آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 17 سال و 5 روز سن داره

برای آرتا

بابا جونم روزت مبارک

1393/2/23 17:57
نویسنده : مامان زهرا
792 بازدید
اشتراک گذاری

بابا جونم

باش و با بودنت

باعث بودن من باش

از صمیم قلب دوستت دارم

تکیه گاه همیشگی من

روزت مبارک

وپدر شوهر عزیزم

روز پدر برشما هم مبارک

همسفر زندگیم

وجود نازنین تو بهانه ی زیستن است

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم

بیش از آنچه تصور کنی

روزت مبارک

آرتا جون برای بابا سعیدش یه کیک خریده بود و روش نوشته بود بابا سعید روزت مبارک اما حامل کیک که بنده بودم به دلیل داشتن اجسام زیادی در دستم نتونستم کیک رو سالم به خونه برسونم و کیک کمی با کارتنش تصادم داشت و حاصل شد کیکی که در تصویر پایین میبینید این هم برای خودش خاطره ای شدآرامچشمک

تا بعدبای بای


 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان بردیا شیطون
28 اردیبهشت 93 15:33
روزتون مبارک....... عجب کیکی شده ها
مامان کارن
3 خرداد 93 8:08
پست زیبایی بود
مامان مینای آرتین
31 تیر 93 21:04
چقدر نازی عزیزم توی عکس اول... خیلی قشنگ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد