آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 17 سال و 4 روز سن داره

برای آرتا

خاطره ی بامزه ی وبلاگی

1392/12/7 23:21
نویسنده : مامان زهرا
464 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش یه اتفاق جالب وبلاگی برای من پیش اومد که تا یادش میوفتم خندم میگیره خندهاز اینکه چطور چند مسئله  تصادفا دست به دست هم میدن تا اینجوری بشه

حالا قضیه این بوده که  مادر همسرم که در شهر دیگه ای زندگی میکنند با من تماس گرفت و با حالت گریان که مشخص بود از قبل تماس تلفنی بوده بعداز احوالپرسی گفت: عروس این چه آهنگ غمگین و گریه داریه که توی وبلاگ آرتا گذاشتی اگه میشه اهنگو عوض کن و یه اهنگ شاد بذار .حالا داستان این بوده  که چون من به تازگی دارم ابزار کاربردی وبلاگ رو با امتحان کردن و تصادفی یاد میگیرم  از گوگل موزیک وبلاگ رو سرچ کردم و بطور شانسی و اتفاقی اهنگی  که حتی یکبار هم نشنیده بودم بنام شب یلدای مازیار فلاحی رو انتخاب وتوی اسکریپ وبلاگ گذاشتم واز اونجایی که اسپیکرهای لب تاب ما دچار مشکل شده بود بعداز ذخیره ی تنظیمات من هیچ اهنگی رو از وبلاگ ارتا نشنیدم و با این خیال که در کارم موفق نبودم و تنظیماتم دچار مشکل شده و اهنگی رو تنظیم نکرده به بقیه ی کارای وبلاگ رسیدم افسوسو بعد چند روز مادربزرگ ارتا برای دیدن عکسای جدید ارتا به وبلاگش سری میزنه میبینه بله عروس اهنگی گذاشته که توش گفته شده: خدا من چه بدبختم منو از روی زمین بردار و محوم کنو گریهدل شکستهخلاصه پراز یاس و ناامیدی و از این جور حرفا. من بعداز شنیدن ماجرا و اینکه چه سوتی ای دادم با کمک عموی ارتا تلفنی لب تابو تعمیر و اهنگو شنیدیم و دیدیم بله چه خبر بوده وتوی این چندروز که این اهنگ روی وبلاگ بوده الان بازدیدکننده ها چه فکرایی که نکرده متفکرو حتما گفتن این زهرا چقدر از زندگی قطع امید کرده و به واقع هم اهنگ به اندازه ای غمگین بوده که ادم با شنیدنش اشکش درمیومده وحالا به بنده خدا مادر شوهرم حق میدم که نشسته با دیدن عکسا و شنیدن اهنگا کلی گریه کرده.و ازش ممنونم که بهم خبر داد تا اهنگو عوض کنم وگرنه قضیه مثل لباس جدید پادشاه میشد(برای فهمیدن عمق فاجعه پیشنهاد میکنم این اهنگو یکبار گوش بدید ارزششو داره) چشمک

 

حالا از شیطنتای وروجک ما اینکه بدون کمک ما با تکیه دادن به چیزی میتونه دقایقی بشینه و نیفته(البته فقط دقایقی)وتایم خنده هاش و بنوعی قهقهه هاش که من عاشقشم بیشتر شدهقهقهه

ساعت خواب منم بهم ریخته مواقعی که ارتا جون خوابه من خوابم نمیاد و مواقعی هم که اون بیداره من بشدت طالب خوابمخمیازهخواب(که این هم نشان از هماهنگی زیاد ما با همه)

حالا میریم سروقت عکسا

آرتای متعجبتعجب

اولین نشستن ارتاجونقلب

ازبابا و مامان مهربونم که توی این مدتی که من داشتم این پست تقریبا طولانی رو میذاشتم ارتاجونو نگه داشتن ممنونم وکلی میبوسمشونماچماچ

تابعدبای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

فاطمه
7 اسفند 92 23:27
ممنونم فدات بشم من هم دوستت دارم [بوسه]
فاطمه
8 اسفند 92 9:22
. خستـگی اَت را … تـاولِ زیــر ِ انـگشتهایِ پـایـت را … بـرایـــم ســوغـاتی آورده ای ! می نشینی … نفسی تــازه میـکنی … و می روی ! و من … چـشم بـه راهِ تــــو … به نیمـکت بــودنِ خـود ادامـــه مـیدهـــم
فاطمه
8 اسفند 92 9:23
خدا نگهدار پسرت باشه الهی قربونش بشم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزمخدانکنه خانومی
علامه كوچولو
8 اسفند 92 11:39
حالا شانس اوردي من كلا اسپيكرهامو توو خونه و اداره خاموش كردم و توفيق تداشتم بهت سوء ظن داشته باشم ولي عجب ناخواسته اشك مادر بزرگ رو دراوردي.... خدااااااااااااااي من چقدر شيرين شده اين پسر عكس اولي خيلي بامزه شده
مامان زهرا
پاسخ
پس خدارو شکر آره آرام جون اشک بنده خدارو دراوردم قربونت برم محمدباقر عزیزو ببوسش
مامان لیانا جون
8 اسفند 92 11:41
قربونت برم فشن بوی خاله انشستنتم مبارکه خاله جون
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه عزیزم ممنونم خاله
مامان بردیا شیطون
8 اسفند 92 15:28
منم روشن نبوده که بشنوم.... اخه وقتی میام وب که بردیا خواب باشه.... سعی میکنم هیچ صدایی از خواب بیدارش نکنه مگه ادم یه گل پسر مثل ارتا جون داشته باشه غم و غصه ای هم داره فداش
مامان زهرا
پاسخ
حیف شداره عزیزم واقعا با وجود ارتا جون غمگینی بی معنیهبردیا جونو ببوس
مامان بردیا شیطون
8 اسفند 92 15:28
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مامان آروین (الهه)
8 اسفند 92 19:29
عزیزم این آرتا خان ماشالا خیلی نازه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزکم
غزال مامان فاطمه
8 اسفند 92 21:57
سلام مامان آرتا. هزار ماشالا به این گل پسر خوشکل و آقا. الان دیگه واسه خودش مردی شده... مبارکه نشستن و غلط زدنش. خاطره جالبی تعریف کردی .
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم غزال جون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 23:15
نمى دانم چه رابطه ایست ؟ بین نبودنت با رنگ ها دلتنگ تو که میشوم زندگى ام سیاه مى شود !
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 23:19
واي بيچاره مادرشوهرت... ولي چه احساسيه هاااااا..... اي جونم نشستن گل پسري مباركككككككك..... چه عكساي خوشگلييييي
مامان زهرا
پاسخ
اره عزیزم واقعا احساسیه ممنونم گلم
مینا مامان آرمانی
8 اسفند 92 23:34
آخی فشتن شدی خالهههههههههه نازنینم مبارکت باشه ایشالا چشم روهم بزاریم دیگه راه افتادی
مامان زهرا
پاسخ
خاله جون موهام طبیعی اینجورین
مامان درسا
9 اسفند 92 1:31
واي خدايا ،خيلي نانازي خاله ،زهرا جون دقيقا حالو روز منم شبيه شماست وقتايي كه درسا خوابه من بيدارم وقتايي كه من خوابم مياد درسا بيدار بيداره.
مامان زهرا
پاسخ
آره عزیزم این نشون دهنده ی هماهنگی زیاد بچه ها با ماست
مامان کارن
9 اسفند 92 13:05
عجب - موهاشو ببین ای جوونم
مامان زهرا
پاسخ
خاله جون من موهام بصورت طبیعی تن تنیه
پگاه مامان آرتین
9 اسفند 92 17:17
عزیزم شرمنده دیربهتون سرزدم. خزیزم چه آقایی شده ماشالا دمرم می خوابه.سر می گیره.ببوسش مامان جونشششششش چشم عزیزم.خصوصی چک کن
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله
مامان بنیتا
10 اسفند 92 2:36
وااای چه باحال منم متاسفانه گوش نکردم وگرنه حتما بهت می گفتم عزیزم ای جااان قربونه آرتا جونم برم با این موهای فشنش
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم گلناز جون بنیتا جونو ببوسش
نازي مامان پورياپارسا
10 اسفند 92 7:26
من اکثرا باگوشي وصلم من که نشنيدم خودتوناراحت نکن پيش مياد .قربون قندعسلم برم خاله بخوردت
مامان زهرا
پاسخ
پس جای شکرش باقیه پوریا و پارسای نازنینو ببوسشون
مامان پرنيان
10 اسفند 92 9:02
اي جونم چه مادر شوهر با احساس و مهربوني خداحفظش كنه . عزيزم مبارك باشه نشستن گل پسرت ماه شده ببوسش از طرف من
مامان زهرا
پاسخ
قربونت برم شما هم پرنیان جونو ببوس
مامان اهورا(نرگس)
10 اسفند 92 18:51
ماشالله به این گل پسر که هر روز ناناز تر از روز پیشه!!!!
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم اهورا جونو ببوس
persian mom
11 اسفند 92 17:03
ای جون موهاشو فشن شده دیگه کم کم خودش میشینه، چقدر زود بزرگ میشن این وروجکا
مامان زهرا
پاسخ
اره عزیزم زمان چقدر زود در حال گذره
سارا
13 اسفند 92 0:04
سلام زهرای عزیزم ازته ته ته دلم میگم که دلم برات خیلی تنگ شده جات سر کار خییییییییییییییییلی خالیه. فدااااااااااااااااای آرتای نازم هم بشم که روز به روز خوشگلتر میشه البته به مامانش رفته. داماد خودمه. قربون هر دوتون برم بووووووووووووووووووووووووووووس
مامان زهرا
پاسخ
سلام سارا جون منم خیلی دلم برات تنگ شده انشاالله هرچه زودتر همدیگه رو ببینیم خدانکنه خاله سارا اگه عروس شبیه تو باشه چراکه نه ما از خدامونه
فاطمه
13 اسفند 92 9:36
کاشکی سال 93 تو را به من عیدی بدهند . [بوسه]
مامان زهرا
پاسخ
انشاالله سال 93 سال براورده شدن ارزوهات باشه فاطمه جون
فاطمه
13 اسفند 92 9:46
20 تی به مولا آبجی مهربونم خدا پسر آقاتو نگهش داره آهنگت رو دوسش دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم آجی عاشق آهنگت وعکس های پسرت شدم از خوشحالی دارم گریه میکنم اجی آهنگتو برش دارم اجازه میدی ؟؟؟؟؟ کی میخونه خواننده اش کیه عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟؟ میخواستم اس بهت بدم ولی میترسم آرتا جوون بیدار شه ابجی اومدی وب اول کد آهنگتو بهم بده؟ منتظرت میمانم فرشته مهربونم
مامان زهرا
پاسخ
چشم میام و کد اهنگو برات میذارم عزیزم
فاطمه
13 اسفند 92 9:48
=============================
امیرحسین کوچولو نفس ما
15 اسفند 92 4:38
عجب ماجرایییییییی جونم آرتای زیبـــــا نشستنت مبارک عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله
فاطمه
17 اسفند 92 6:29
سلام عزیزم ممنونم من هم همین طور بهت تبربک میگم ممنونم از دعای قشنگت ایشاللههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه[بوسه] عیب نداره فداتشم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم خدانکنه خانومی
مامان بنيتا
17 اسفند 92 18:09
واي خدا كي فكر ميكنه كه با داشتن عروسكي زيبا مثل ارتا جونم بدبخت باشه براش اسپند دود كنين ماشالا خيلي نازه خاطره هم خيلي جالب بود
الی مامی آراد
19 اسفند 92 13:27
ای جونم خدا براتون حفظش کنه
فاطمه
23 اسفند 92 7:23
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد