آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای آرتا

سلام و تذكر

1392/6/2 17:25
نویسنده : مامان زهرا
438 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز من پدر بزرگ آرتا جون سري به وبلاگ آرتا جون زدم ولي ديدم كه خيلي از دوستان نظر براي مامان آرتا جون گذاشتننیشخند خب بخاطر اين هم يه كاربري ديگه براش درست كردم تا مامان آرتا جونم بيان و نظرات دوستانشون را تاييد كنند.چون من هم دسترسي به آرتا جون ندارم شايد كمتر بيايم ناراحت ولي نه اينكه كلا نيايما .ميام ولي كم ميامناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 شهریور 92 19:01
واااا

خب مامان ِ آرتا جون واسه ما کامنت میذاره و آدرس اینجا رو میذاره...

نه پس، توقع دارین کجا با ایشون ارتباط برقرار کنیم...؟



سلام این وبلاگو پدربزرگ ارتا جون اداره میکنه ومن هم گاهی سرکی کوچولو میکشم
فلوریا مامان دیانا
4 شهریور 92 10:03
سلام بانووووووووووووووووووووو
من یه ذره گیج شدم زهرا جون پدر بزرگ ( پدر شوهرتون) یعنی همون بابابزرگ ارسطو و گلشیده؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی ما هم با افتخار فراوان شما رو لینک کردیم.
بی صبرانه منظر نی نی کوچولو هستییییییییییییییییییییییییم


سلام عزیزم بله پدرشوهر من همون بابابزرگ ارسطو و گلشیده و آرتا جونم سومین نوه شون میشه
مامان بردیا شیطون
4 شهریور 92 10:16
پدر بزرگ جون دستت درد نکنه که واسه ارتا جون همچین وبی ساختی امیدوارم ارتا هم قدرتونو بدونه با افتخار لینک شدید مامان زهرا از شما هم ممنون که گاهی سر میزنین
مامان بنیتا
4 شهریور 92 18:06
زهرا جون خصوصی داری
علامه کوچولو
4 شهریور 92 21:36
هههههههههه من میخواستم تازه پدربزرگ ارسطو و گلشید رو به پدربزرگ ارتا معرفی کنم
علامه کوچولو
4 شهریور 92 21:37
خانوم اجازه یه سوال؟
شما مادر گلشید جانین یا زن عموشون میشین؟


سلام خانمی من زنعموی گلشید جون و مامان آرتاجون هستم
سمانه مامان ستایش
5 شهریور 92 0:23
خب ما میایم اینجا یکم گیج میشیم که الان مخاطبمون کیه دقیقا؟ اگه میشد یک نفر مدیر وبلاگ باشه خیلی بهتر بود. آخه زهراجون واسه ما نظر میذارن.ولی میایم اینجا باید با بابابزرگ آرتاجون صحبت کنیم!یکم سخته در هرحال موفق باشید
فلوریا مامان دیانا
5 شهریور 92 9:51
حسابی غافلگیر شدم
بابا ما کلی اردتمند پدرشوهرتون هستیم یکی از بهترین الگوهای نی نی وبلاگی ما هستن.
بابابزرگ تبریک می گم نوه ی سومو دارین مهدکودک باز می کنین هااااااااااااااا
زهرا جون قبلا از اشنایت خوشحال شده بودم ولی الان خوشحالیم دو صد چندان شد بانووووووووو
حالا این نی نی ما کی به دنیا میاد؟؟؟

سلام خانمی انشالله دو ماه دیگه کوچولوی ما به جمع ما اضافه میشه
آزاده
5 شهریور 92 10:04
زهرا جون به جمع ما خوش امدی


ممنون عزیزم
مامان بردیا شیطون
5 شهریور 92 18:34
ممنون ما بی صبرانه منتظر ارتا جووووووونیم
پرواز
5 شهریور 92 22:42
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپممممممممممممممممممممممم
رها
5 شهریور 92 22:45
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم
پگاه مامان آرتین
13 شهریور 92 9:33
سلام به مامان زهرا وآرتا گلی.ما بی صبرانه منتظر عکسای آرتا جونیم. دوستون داریم.بابا بزرگ شما هم خسته نباشید
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
17 شهریور 92 14:55
قالب ِ نو مبارکککککککک

خیلی از قبلی، شیک تره...


ممنون عزیزم حالا با بابای ارتا جون داریم قالبای مختلفو امتحان میکنیم ببینیم کدوم شکیل ترو برازنده تره
تاطي جون
17 شهریور 92 21:01
سلام خوبين ارتاجون خوبه خاله جون به كلبه منم سربزن منتظرتما
مامان بردیا شیطون
18 شهریور 92 13:22
ممنون همیشه سر میزنید حالا ارتا جون کی میاد ما بی صبرانه منتطر عکساشیم ایشالا
محيار(جوجي)
18 شهریور 92 16:12
خاله من نميتونم نظراتو تاييد كنم چيكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لينك شديد شمام منو لينك كنيد
بابای سارا
19 شهریور 92 12:01
سلام خوش به خال آرتا کوچوله که یه همچنین پدر بزرگ با ذوق و باحالی داره به وبلاگ سارا هم سر بزنید خوشحال میشیم
الی مامی آراد
16 مهر 92 9:16
ممنونم که بهمون سر زدین بابا بزرگ پستهای بیشتری بزارین
مینا مامان آرمانی
3 آذر 92 22:25
چه بابابزرگ باحالییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد