آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 17 سال و 4 روز سن داره

برای آرتا

سیزده بدر و پایان مرخصی

1393/1/19 20:32
نویسنده : مامان زهرا
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .چند روز پیش متوجه شدم که مرخصیه 6ماهه تایید شده و خبری از مرخصی 9ماهه نیست خیلی ناراحت شدم و همون لحظه ارتاجون هم پیشم بود و داشت با من بازی میکرد با دیدن چهره ی معصوم و خندانش چشام پراز اشک شد به اینکه چطور از ارتام چند ساعتی دور باشم چون توی این 6ماه همش با هم بودیم و اوج ساعت فراقم یک ساعت بود که شاید به خاطر انجام کار اداری بوده افسردگی عجیبی بهم دست داد ناراحتو بعدش استرس که ارتا جونو پیش کی بسپارم استرس و بهمین خاطر سریع مشغول تماس گرفتن با اشنایان شدم تا یه پرستار مطمئن برای ارتا جون پیدا کنم چون پسرکمو توی این سن کم نمیتونم به مهد بسپارم و باید پیش کسی باشه که تمام توجهش معطوف این کوچولوی من باشه حالا توکل به خدا کردم تا بهترین رو برای ما رقم بزنه

از اینکه بگذریم امسال سیزده بدر بدلیلی که قبل توضیح دادم مسافرت نرفتیم و به رفتن به پارک نزدیک خونمون بسنده کردیم

این هم از عکساش

آرتا و خاله اعظم

آ

ارتا جون بتازگی غلتهای زیادی میزنه و خیلی تلاش میکنه چهار دست و پا بره اما هنوز موفق نشده

قدرت دستاش کمی بیشتر شده و میتونه  اجسام کوچیک رو تو دستاش نسبتا کنترل کنه و برای مدتی نگهداره

شربت گریپ میکسچرو خیلی دوست داره خودش قطره چکانو دستش میگیره و سریع میخوره

از دالی بازی هم کلی خوشش میاد و میخنده

niniweblog.com

تابعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان نیلوفر
19 فروردین 93 21:59
واای چه خنده ی نازییییییی امیدوارم پرستار خوبی پیدا کنی
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله
فاطمه
20 فروردین 93 2:00
آبجی جووونم آپم منتظرتم عزیز دلم [بوسه][بوسه]
مامان زهرا
پاسخ
چشم خانومی
مامان بنیتا
20 فروردین 93 2:46
آخی عزیزم من با خوندن پستت ناراحت شدم چه برسه به شما که همیشه کنارش بودیامیدوارم یک پرستار خوب پیدا کنی و ارتا جون سریع باهاش اخت بگیره
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم گلناز خوبم بنیتا جونو ببوس
مامان پرنيان
20 فروردین 93 8:36
الهي قربون خنده هاش برم من . زهرا جوني من خودم اشل حقوق و بخشنامه 93 وزارت كار رو ديدم مرخصي 9 ماه تصويب شده و اجراييست .اگر دوست داري يك شماره فاكس بده برات بفرستم و يا اينكه ايميلت رو بهم بده . قربونت برم دوستم
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم اگر ما سه ماه باقیمانده رو نریم فوق العاده ی شغلیمونو قطع میکنن و برای چندتا از دوستام هم این کارو کردن
مامان بردیا شیطون
20 فروردین 93 13:11
جووووووووووووووووووووووووونم ماشالا هر روز نازتر میشی...... فدات شم........ ایشالا یه پرستار خوب واسش پیدا کنی......
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم بردیا جونوببوس
مامان بردیا شیطون
20 فروردین 93 13:11
مامان درسا
20 فروردین 93 14:30
زهرا جونم امیدوارم تویه همه ی کارات موفق باشی ارتا خاله خیلی ماه شدی هزارتا بوس
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامی لیانا جون
21 فروردین 93 0:55
قربونش برم من عزیزمی ارتا جونم انشاا... ی پرستار خوب و دلسوز پیدا کنی گلم ی عالمه بوس برای ارتای نازم
مامان زهرا
پاسخ
انشاالله ممنونم عزیزم
مامان بنيتا
21 فروردین 93 10:38
اميدوارم پرستار خوبي براي آرتاي نازم پيدا كني دوست خوبم عكساي ارتا جون خيلي ناز بود
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم سحرجون
مینا مامان آرمانی
21 فروردین 93 16:24
الهی.... عاشق اولین عکستم هندونه من.پسر مهربووووونم. مامان ایشالا پرستار خوبی پیدا بکنی.
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله
غزال مامان فاطمه
22 فروردین 93 4:25
ماشالا به آرتای گل پسر نازنینمون.... ببوسش . چه با مزه شده انشااله که بهتون خووش گذشته باشه...
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم غزاله جون
نازي مامان پورياپارسا
23 فروردین 93 0:23
باآرزوي موفقيت براي دوست گلم وخوشبختي براي آرتاي خوش خنده خاله .فداي لبخندت خاله ميبوسمت
مامان زهرا
پاسخ
قربونت نازی جون
ناهید مامان مهربد
23 فروردین 93 1:35
عزیزم چه با مزه شده اون عکسی که داره شربت رو میخوره خیلی باحال شده میبوسمت ارتا جونم
مامان زهرا
پاسخ
مهربدجونو ببوس دوستم
محبوبه مامان الینا
23 فروردین 93 11:18
وای چه بد! جدا لغو شد مرخصی نه ماهه! نمیدونستم شاغل هستی زهرا جون.جسارتاً کجا کار میکنی؟ فینگیلی ِ ناز رو از طرف من ببوس
مامان زهرا
پاسخ
اره متاسفانه شماهم الینا جونو ببوس
مامان کارن
24 فروردین 93 7:59
زهرا جون شما هم کارمندین؟ جدا شدن از بچه سخته ولی همون روزای اوله زیاد نگران نباش خیلی زود برات عادی میشه -امیدوارم هرچه زودتر یه پرستار مهربون و دلسوز براش پیدا کنی
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم رزیتا جون
مامان گلشيد
24 فروردین 93 13:39
زهرا جون مرخصي نه ماهه توي هيئت دول تصويب شده به اداره ما هم ابلاغ شده بازم پيگير شو شايدم واسه شما هم همينطور شده باشه
مامان زهرا
پاسخ
بازم پیگیری میکنم انشاالله که اینطوره
مامان اهورا(نرگس)
24 فروردین 93 15:28
ای جونم عکسهاش خیلی زیباه دلم ضعف میره واسه خندهاش
فاطمه
25 فروردین 93 10:03
سلام فداتشم آبجی جوووونم من اینجام [بوسه][بوسه]
فاطمه
25 فروردین 93 10:04
به مـــــــن یـــــــــــــــاد بده انسان مدرنـــــــــی باشــــــــــــم وهربار که دلتنــــــــــــــگت میشــــــــــــوم… به جـــــــــــــــــــــــای اشــــــــــــــــک و بغـــــــــــــــض به این جملــــــــــه اکتفا کنـــــــــــــم که هوای بـــــــــــــد این روزها آدم را افســــــــــــــــــــرده میکنـــــــــــــــــ...
فاطمه
25 فروردین 93 10:05
ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﺷﺒﯽ ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭﻡ ﺷﮑﺴﺘﯽ ﻧﻪ ﺁﯾﻨﻪ،ﺣﺘﯽﻏﺮﻭﺭﻡ ﺷﮑﺴﺘﯽ ﻧﺪﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﺧﻠﻮﺗﮕﺎﻩ ﻋﺸﻖ ﺭﺍﻫﻢ ﭘﻠﯽ ﺑﻮﺩ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﻋﺒﻮﺭﻡ ﺷﮑﺴﺘﯽ * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺯﯾﭽﻪ ﺍﯼ ﻗﻠﺐ ﺻﺒﻮﺭﻡ ﺷﮑﺴﺘﯽ ﻋﺎﻗﺒﺖ ﺑﺎﻝﻏﺮﻭﺭﻡ ﺑﻪ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﮔﺬﺷﺘﯽ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﻣﺜﺎﻝ ﺩﻓﺘﺮﯼ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﺮﻭﺭﻡ * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ،ﺍﺯﻏﺮﻭﺭﻡ،ﺍﺯ ﺳﮑﻮﺗﻢ،ﺧﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺘﻢ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺭﺍ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ،ﺍﺯ ﺳﮑﻮﺗﺖ،ﺍﺯﻏﺮﻭﺭﺕ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺑﻪ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﻡﻏﺮﻭﺭﺍﻧﻪ ﺍﺕ ﺷﮑﺴﺘﯽ ﺗﻮ ﻣﺮﺍ * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ﺧﺪﺍ ﺑﻮﺩﻡ ﺧﺪﺍﻱ ﺧﻮﺩﭘﺮﺳﺘﺎﻥ ﮔﺪﺍ ﻛﺮﺩﻱ ﻣﺮﺍ ﺗﻮ ﺳﻨﮓ ﻡﻏﺮﻭﺭ ﻣﺮﺍ ﺑﺎﻭﺭ ﺑﻪ ﺑﻲ ﻫﻤﺘﺎﺋﻲ ﺍﻡ ﺑﻮﺩ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﺑﺎﻭﺭ ﺧﻮﺩ ﻛﺮﺩﻱ ﺍﻡ ﺩﻭﺭ * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ﺗﻤﺎﻡ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺷﺐ ﺑﺎ ﺑﻴﻘﺮﺍﺭﻱ ﺑﻪ ﺷﻮﻕ ﺭﻭﻱ ﺗﻮ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻫﺴﺘﻢ ﺍﮔﺮﭼﻪ ﺑﻲﻏﺮﻭﺭﻡ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺷﻮﻕ ﻟﺤﻈﮥ ﺩﻳﺪﺍﺭ ﻫﺴﺘﻢ! * * * * * * * * * * * * * * * * *
(فاطمـــــه✿)
25 فروردین 93 10:07
ماشالله آرتا جوون هم بزرگ شد هااااااااااااااااااااااا خدا محافظ ونگهدار آرتا باشه بوس به اون صورت گل پسرت از طرف من ببوسش خواهر مهربونم
(فاطمـــــه✿)
25 فروردین 93 10:09
مینویسم قصه ی عشقم را امشب قصه ی عشق به یک اشنا شایدم عشقی غریبه یا که نه قصه ی عشق به یک غریبه اشنا نزد اشنا رفتمو گفتم ای اشنا قلب من برای تو !نگاه من تصویر تو! روح من تقدیم تو! اصلا هر چه که دارم مال تو گوشه چشمی را به من کن سرش چرخاندو نگاهی به من انداخت گفتش تو کیستی؟ تو که هستی که در خانه ی من محبت را گدایی میکنی گفتمش من اشنایم! ان اشنای روزهای دیرین اشنای دوران کودکی،نوجوانی و کمی هم از جوانی یادتان نیست!عهد ما بر سر ان چشمه اب شیرین عهد انکه با همیم!عهد انکه یار همیم گفتا که در قلب من جای تو نیست!گفتا که ! دور شو از من!دور شو!من غریبم!من برای تو غریبم تو چه میدانی که عشق چیست؟تو چه میدانی که یار کیست؟ گفتمش اری تو غریبی!تو برای من غریبی ای غریبه حالا حرف من را هم تو گوش کن!حرف دل گویم تو گوش کن همچو ان روزهایی که تو از عشق میگفتی و من میشنیدم ان روز که بی وداع از من رفتی چه میدانی که من چه ها کشیدم ان سالها که نبودی تو چه میدانی که من رنجها کشیدم ای غریبه هر روزدر حسرت صدای تو!هرروز در حسرت چشمان تو!هر روز در حسرت سیمای چون شیدای تو تو چه میدانی که من درد فراغ را کشیدم؟ بیایدبد و خوبش پای من!بیاید خیر و شرش مال من انشب که تو تو را ازدر خانه ی رب گدایی کردم نمیدانستم عاقبت این چنین میشود که محبت از در خانه ی تو گدایی میکنم سلـــــــــــام ابجــــــــــ♥ـی مامان آرتا خوبـــــــــــی قربونـــــــــ♥ـت برم؟؟؟ زهرا جونـــــــــــم شمـــــــــــا عزیــــــــــ♥ـزدلمی خواهــــــــــ♥ـر گلـــــــــــم مواظب خودت باشیا
(فاطمـــــه✿)
25 فروردین 93 10:11
ممنونم مرسی منو تنهام نمیزاری عزیزدلم بازم بیا پیشم آبجی زهرا جوووووونم دلم برات تنگ میشه هاااابه خصوص برای گل پسرت ( آرتا)
(فاطمـــــه✿)
27 فروردین 93 9:59
بی تو این دنیا نفس گیره بی تو قلبم داره میمیره گریه کردم تا نری اما گفتی رفتن کار تقدیره از غم دوری تو سردم بی تو از جنس غم و دردم بی تو هر لحظه برام ننگه بی تو مرگو زندگی کردم بی تو مرگو زندگی کردم.....
(فاطمـــــه✿)
27 فروردین 93 10:00
چقدر این عکسا خوشگله آرتا قشنگ افتاده انشالله خدا به من هم بده
مامان زهرا
پاسخ
انشاالله
(فاطمـــــه✿)
27 فروردین 93 10:09
آبجی جووونم آپم
مامان زهرا
پاسخ
چشم
مامان پرنيان
27 فروردین 93 12:27
به سلامتي مادري كه تو خونه نشست و از هم سن و سالاش عقب موند !!! فقط واسه اينكه همه عشق و تمركزشو بذاره پاي بچه اش ... اونوقت بچه اش با وقاحت كامل بهش مي گه " مامان تو نمي فهمي .... آخه توجامعه نيستي كه بدوني !!!" به سلامتي مادري كه با همه ظرافتش اونقدر كار ميكنه كه بچه اش يه وقت چيزي كم نياره .... اونوقت بچه اش با وقاحت كامل بهش مي گه " مامان تو نمي فهمي ....تو كه همش سركاري !!!" سلامتي همه مادرا چه شاغل و چه بيكار !!!!!!!!!!!!! مامان جوني روزت پيشاپيش مبارك عشقم
مامان زهرا
پاسخ
روز شماهم مبارک
مهدیه
30 فروردین 93 10:39
خواهر خوبم روزت مبارک ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
پگاه مامان آرتین
30 فروردین 93 13:49
ماشالا خیای نازوخوشگل شده زهراجان.ماشالا ببوسش عروسکمو.خصوصیو چک کن ممنون
مامان بردیا شیطون
30 فروردین 93 22:18
تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم، نه خوشی ها را زیرا خوشی آن است که تو می خواهی و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد.......
مامان بردیا شیطون
30 فروردین 93 22:19
روزت مبارک مامانی
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک
مرجان مامان آران و باران
1 اردیبهشت 93 1:51
همیشه به شادی عزیز دلمممم عکسا عالیییییی قربون خنده هاششششش
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد