آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 17 سال و 4 روز سن داره

برای آرتا

خونه تکونی

1392/12/19 19:04
نویسنده : مامان زهرا
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم امروز با اجازه از مامان جون تصمیم گرفتم خودم داستان خونه تکونی رو براتون توضیح بدم داستان از این قرار بود که :

صبح زود برای کمک به مامانی بیدار شدم

با مامان احوالپرسی و خوش و بشی کردیم

بعداز صرف صبحانه مامان توضیح داد که طبق برنامه باید کجاهارو تمیز کنیم

من هم با دقت به تمامی صحبتاش گوش کردم

وبعد موافقت خودمو با برنامه اعلام کردم و مثل همیشه با لبخند کارو شروع کردیم

وسط کار کمی استراحت کردم و نوشیدنی خوشمزه خوردم

کارمون تا غروب طول کشید ومن فکر کردم یه حموم داغ الان خیلی می چسبه و میتونه بهترین گزینه باشه

و در آخر هم یه خواب آرامفيسات بلاك بيري للتصميمخواب

صبح روز بعدش که بابا جون از دانشگاه برگشته بود تصمیم گرفتیم بریم خرید برای نوروز ٩٣

(این اولین خرید عیدی هستش که من مامان و بابا رو همراهی میکنم و از این بابت هم من خیلی خوشحال بودم و هم مامانی و بابایی)کلی لباس خریدیم

مامانی ازم خواست چند تا از لباسارو پرو کنم و من هم با کمال میل قبول کردم

خداییش خیلی خوشتیپ شده بودماز خود راضیلبخند

و در اخر هم از خاله مریم که خیلی تو خونه تکونی به من کمک کرد تشکر میکنم امیدوارم بتونم در اینده جبران کنم(ممنون خاله جون)قلبماچ

بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

ناهید مامان مهربد
20 اسفند 92 1:41
عسسسسسلمو ببین چه بانمک شده لباسهای عیدتم خیلی خوشگله فدات شم. انشالله مبارکت باشه جیییییییییگر طلای من می بوسمت بوووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووس
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه خاله جون ممنونم شما هم مهربد جونو از طرف من ببوسش
مامان کارن
20 اسفند 92 8:34
عزیز دلم خسته نباشی - لباسات مبارک ناناز هزار ماشالا خیلی بهت میان - مامان زهرا شمام خسته نباشی که به آرتا جون کمک کردین تو خونه تکونی
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله جون رزیتای عزیز ازت ممنونمکارن جونو ببوس
مامان درسا
20 اسفند 92 9:55
مبارك باشه ارتا جونم .افرين كه اقايي كردي و به مامان كمك كردي ،مرد خانواده شماييييي. درسا خانم ما كه دست به سياه وسفيد نميزنه اخه ناخناش ميشكنه.تازه نمي زاره منم دست به كاري بزنم .خدا به داد من برسه با اين دختر . زهرا جون براي اقا ارتاي خوشتيب دنبال يه عروسه ناز و ماه و خوشكل و دوست داشتني باش .
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله حیف درساجون نیست به جاش امیرحسین جون جبران میکنن عزیزم هردو گلتو ببوس
مرجان مامان آران و باران
20 اسفند 92 22:04
ای جونم خوشگل خوشتیپمممممممممممممممممخسته نباشی عزیزممممممممم
persian mom
21 اسفند 92 0:52
چه خوشتیپپ شدییی مبارکککک باشه عزیزممم خصوصی چک کن
فاطمه
21 اسفند 92 6:41
روزگاری خواهدرسید... به یاد من... ستاره هاراخواهی شمرد تاآرام شوی! دلت هوایم راخواهد کرد... به یاد خواهی آورد با هم بودنهایمان را... به یاد خواهی آورد خنده های مرا... مطمئنم در آن لحظه در دلت میگویی :من تو رامیخواهم!
فاطمه
21 اسفند 92 6:42
آبجی بازم بیا پیشم دوستت دارم مامان آرتا جووونم
فاطمه
21 اسفند 92 6:46
سلام آبجی مهربون خودم شما به من خیلی زیااااااد لطف داری عزیز دلم [بوسه] ایشالله خدا از دهنت بشنوه دلم میره آب بشه برای یه دونه بچه فقط برام دعا کن مامان زهرا جوووون خودم [بوسه] آبجی اگه بهم هم ندادی عیب نداره فداتشم گل خوشبوی من مامان زهرا جووونم من مثل پسر تو را از خدا میخوام خوشگل وناز باشه مثل آرتا جووون ماشالله مردی شده ها برای خودش
فاطمه
21 اسفند 92 6:48
شب که مي رسد به خودم وعده مي دهم که فردا صبح حتما به تو خواهم گفت صبح که فرا مي رسد و نمي توانم بگويم رسيدن شب را بهانه ميکنم و باز شب مي رسد و صبحي ديگر و من هيچ وقت نمي توانم حقيقت را به تو بگويم بگذار ميان شب و روز باقي بماند که چه قدر دوست دارم...... این عکسه آخریه خیلی قشنگه از طرف یه ماچ به آرتا جوونم کن آبجی زهرا جونم
فاطمه
21 اسفند 92 7:28
هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمیکند رودخانه ها آب خود را مصرف نمیکنند درختان میوه خود را نمی خورند خورشید گرمای خود را استفاده نمیکند ماه ، در ماه عسل شرکت نمیکند گل ، عطرش را برای خود گسترش نمیدهد نتیجه : زندگی برای دیگران ، قانون طبیعت است . . . ================ سلام زهرا من... ممنونم بهم سر میزنی بازم بیا پیشم دوست دارما ... خواهر خوب خودم
نازي مامان پورياپارسا
21 اسفند 92 7:31
قربونت خاله ماشاالله بزرگ شدي خاله جون مبارکه لباسهاي عيدت. اخ که من عاشق خوابيدن آرتا جونم هستم خيلي نازميشه مثل فرشته هاست مخصوصا که چشاي نازشونيمه باز ميذاره خيلي نازميشه
فاطمه
21 اسفند 92 7:33
به من تو < فهمیدی چی گفتم آبجی ؟!!! . . . . . . . میگم به چشم من تو ماهی !!! (()) [بوسه]
مامان پرنيان
21 اسفند 92 10:19
سلام نفسم خسته نباشي آقا قربونت برم لباس هاي خوشگلت مبارك عززززززززيزززززززززززم پيشاپيش عيدت مبارك
مامان زهرا
پاسخ
عیدشما هم مبارک عزیزم
فاطمه
21 اسفند 92 12:24
چی آجی ؟ من نفهمیدم منظورتو ؟؟؟
مامان زهرا
پاسخ
الان میام برات توضیح میدم
مامان لیانا جون
21 اسفند 92 19:31
زهرا جون شما ی لحظه چشاتو ببند ارتا جون دلم میخواد بیام لپاتو گاز بگیرم حرصم خالی شه وای خدا ماشاا... چقده تو نازی اخـــه قربووووووووووونت برم من چه لباسای نازی عزیزم مبارکت باشه ایشا... لباسای دامادیت گلـم
زن دایی ساناز
21 اسفند 92 21:33
الهی زن دایی قربونت بره که انقد ناز و خوشگل شدی لباساتم خیلی بهت میاد ارتا جونم مبارکت باشه از راه دور میبوسمت.
مامان هلیـــــــــــــــــا
21 اسفند 92 22:40
وااااااااااای چه پسر خوش تیپــــــــــــی چقدر نازه همه لباساش خوشگلن مبارکش باشه
مامان بردیا شیطون
21 اسفند 92 23:21
جوووووووووووووووووونم چه جیگری هستی تو.... مبارک باشه...... چه تیکه ای شدی عسل خاله
فاطمه
22 اسفند 92 0:34
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
22 اسفند 92 0:58
اول یه تشکر ویژه از خاله مریم... چون من خودم خاله هستم و همیشه طرفدار ِ خاله هام! به بههههه واقعا هم خوشتیییییپ شدی... مبارکهههههههههههههههههه
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
22 اسفند 92 0:58
شما خیلی مهربونی و همیشه بهم سر میزنی.، اما من شرمنده م. واقعا درگیر کارهای تموم نشدنی ام... امیدوارم بتونم خوبی هاتونو جبران کنم...
فاطمه
22 اسفند 92 8:48
ممنونم فداتشم حالا نمیزارم چون آهنگم را حالا گذاشتم بعدا سر فرصت مناسب میزارمش زهرا جانم ممنونم ازت خواهر مهربون ونازنینم باز هم بهم سر بزنیاااااااااااااااااااااااااااااا آبجی گلم
محبوبه مامان الینا
22 اسفند 92 13:02
افرین به پسر خوشگل که به مامانش کمک میکنه و از صبح زود به مامانش انرژی با لبخندش میده خوش بحال عروستون زهراجون که از الان به ارتاجون کمک و کار کردن یاد میدی لباسای عیدت هم مبارک باشه عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم محبوبه جون الینا جونمونو ببوسش
فاطمه
23 اسفند 92 7:11
نرم نرمک می رسد اینک بهار خوش به حال روزگار...
فاطمه
23 اسفند 92 7:13
پیاپیش عیدتون مبارک باشه مامان آرتا عید آرتا هم مبارک باشه بازه منو بهم سر بزن منتظرتم آبجیم آبجی زهرا جوووووونم
مامان زهرا
پاسخ
عیدشماهم مبارک عزیزم
فاطمه
23 اسفند 92 7:14
دوست داشتن به تعداد دفعات گفتن نیست! حسی است که باید بی کلام هم لمس شود
فاطمه
23 اسفند 92 7:18
آبجی زهرا مواظب خودت وپسرت آرتا باشیاااااااااااااااااااااااااااااااااااا عید دلم براتون تنگ میشه هاااااااااااااااااااااااااا دلم برای آرتا تنگ میشه دل دیگه زهرا جوون قولم بده منو تنهام نزارید هااااااااا [قلب با آرتا به وبم سر بزنید باشه آجی زهرا جوووون خودم ؟؟؟؟ سر سفره هفت سین برام دعا کن با اون قلب مهربون وپاکت
فاطمه
23 اسفند 92 7:20
برای من سر سفره هفت سین دعا کن آجی جوونم
مامان زهرا
پاسخ
چشم حتما خانومی
مینا مامان آرمانی
24 اسفند 92 1:13
وای خدایا این تیپت منوووو کشته عزیییییزم.مامانی این لباس کرواتی خیلی خیلی بامزه اس...ایشالا به شادی بپوشی آرتایی.ایشالا سال خوبی رو شروع کنی عزیز دلم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
فاطمه
24 اسفند 92 6:16
سلام زهرا خانم ممنونم مرسی از شما عزیز دلم ممنونم از دعای قشنگت آبجی زهرا جووونم من بیشتر دوستتون دارم هااااااااااااااااااااااااا ممنونم که بهم سر میزنی یه دنیا ممنونم خواهر مهربون خودم
مامان پرنيان
24 اسفند 92 8:42
ايام اسفنديت پر از تابش اميد . تمام اسپندهاي جهان را بر آتش مي پاشم كه چشم نخورد مهرت در دلم
زن دایی ساناز
24 اسفند 92 12:03
مامان گلشيد
25 اسفند 92 8:16
خسته نباشي گلم خدا قوت مباركت باشه عزيزم به شادي همه لباسات رو بپوشي دست ماماني هم درد نكنه كه اين همه لباساي خوشمل خوشمل واست خريده
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم گلشید جونو ببوسش
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 اسفند 92 2:38
سلام دوست ِ عزیزم... دارم میرم سفر و نمی تونم روز عید بیام پیشت... پس پیشاپیش عید رو بهت تبریک میگم، صمیمانه... http://upload7.ir/imgs/2014-03/29078938609595852919.jpg
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم منم سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم امیدوارم سفر خوش بگذره
فاطمه
26 اسفند 92 7:03
بهار تکرار گل است و بهشت تکرار بهار اگر در این سال جدید بهار را با ضریب بی نهایت در خود تکرار کنیم بهشت همین جاست. پــــیـــــشــــــاپــــیــــش " عید نوروز " مــــبـــارکـــــــــــــــــــ اینم آرزوی و هدیه من در سال جدید برای شما بهترین دوستم و بهترین خواهر دنیای خودم عزیز دل من شما هستی گلم http://www.persiancards.com/index.php/ecards/view/57
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم منم سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم
مامان بنیتا
28 اسفند 92 3:13
عزیزدلم خریدای عیدت مبارک باشه..خیلی ناز و خوردنی شدی عسلممم
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:41
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان نیلوفر
12 فروردین 93 1:11
عکس های خیییییییلی قشنگی هستن!!!
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم نیلوفرجون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد