آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای آرتا

احوالات ما در این روزها

1392/10/23 0:10
نویسنده : مامان زهرا
428 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ای که گذشت هفته ی خیلی سختی بود چراکه ارتا جون سرمای ویروسی شدیدی خورده بود وما دائما به پزشک متخصص مراجعه میکردیم اما متاسفانه اثری نداشت و ارتا جون روند معکوس بهبودی رو طی میکرد و هر روز حالش بدترمیشد تا اینکه نهایتا با کمک عمه جون ارتا تونستیم ارتاجونو بستری کنیم چراکه تخت خالی نبود.توی بیمارستان با ارتاجون روزای سختی رو گذروندیم چون خدمات رسانی خیلی ضعیف بود واکثر کارا رو خود مادرا انجام میدادن و تعداد پرسنل و پرستار کم وبعضیهاشون فوق العاده بداخلاق بودن ولی خوشبختانه پزشکای خیلی مجرب و مهربونی داشت اما در حال حاضرباوجود ترخیص هنوز ارتا جون خوب خوب نشده امیدوارم همه ی بیماران بالاخص کودکان و نوزادان هرچه سریعتر خوب بشن

اتفاقا دقیقا روز ترخیص ارتا جون تولد من هم بود و این اولین تولد من باحضور ارتاجون بود و ارتا با ترخیصش تونست بهترین و بزرگترین هدیه ی تولد رو به من بده ایشالاه عزیزم همیشه سالم وشاد باشی

حالا میریم سراغ عکسا .این روز اول بستری شدن گل پسرما بود که قربونش برم خیلی بیحال بود

عروسک خوشگل من با وجود بیحالی و ناخوش احوالی خیلی مهربونه و همیشه لبخند میزنه اینجا داشتیم ارتا جونو دکتر میبردیم

واین هم از کیک تولد ما که بابای ارتاجون زحمتشو کشیده بود

تابعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان مهديار
23 دی 92 0:58
سلام آخي الاهي ..عکس اولي روکه ديدم! اشک توچشام حلقه زد.جدي ميگم،بچه هااونقدنازومعصومن که آدم نميتونه حتي يه لحظه م مريض بودنشوببينه... ببوسسس ني ني رو نازتو
مامان زهرا
پاسخ
واقعا همین طوره شما هم کوچولوتونو ببوسید
غزال مامان فاطمه
23 دی 92 13:49
همیشه به شادی و سلامتی . تولدت مبارک
persian mom
23 دی 92 17:25
وای خیلی ناراحت شدم ایشالله زود خوب بشه و دیگه رو تخت مرضضضضض نبینمششششششششش.. ایشالله همیشه سالم باشی عزیزممممممم تولدت مبارک ایشالله 100 ساله شییییییییییی
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 19:23
وااااااااااااااااااااااااااااااااایاون عکس اولی رو گذاشتی یه بغضی جمع شد تو گلوم که... اشکم و درآوردی دختر با اون عکس... کاش ما به جای بچه ها مریض شیم...آخه مگه طاقت این نی نی ها چقدره؟؟؟!!! انشالله هر چه زودتر خوب خوب بشه... درکت می کنم زهرا جان. تولدت هم مبارک...کاش آرتا مریض نبود تا کلی بهتون خوش بگذره...
مامان زهرا
پاسخ
واقعا همین طوره ایشالاه هیچ بچه ای مریض نشه ممنون از تبریکتون
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
24 دی 92 0:35
ای واااای دلم ریشششششش شد نبینم دیگه تو رو روی تخت عزیزم خدا رو شکر که مرخص شدی مبارک مبارک تولد مامان زهرا مبارک... پس شما 3 سال از من بزرگترین.
مامان زهرا
پاسخ
انشاالله ممنون از تبریکت
مرجان مامان آران و باران
24 دی 92 5:20
ای واییی عزیزم خیلی ناراحتتت شدمم این مریضییی به هیچ کسی رحم نکرددد ایشالا ارتا جونن بهتر باشه الان عزیزممم تولدتم مبارککک ایشالا 100 سالگیتو جشن بگیری دوست خوبم
*•.¸* fa☂eme *¸.•*
24 دی 92 6:34
میان این همه تاریکی بسیار و نفس گیر تیرک چراغ برقی بلند و بی دریغ زیر بارانی نرم و ریز چه شاعرانه می چسبد برای تکیه دادن
مامان لیانا جون
24 دی 92 9:31
الهیییییییییییییییییی خیلی مواظبش باش زهرا جون بیماری تو این سن برای بچه با وجود ضعیف بودنشون خیلی بده ببوسش ارتا جونو تولدت هم مبارک انشا.. همیشه سالم و تندرست باشی و این روزو رو جشن بگیری
غزال مامان فاطمه
24 دی 92 19:09
حال گل پسرمون چطوره؟
مامان زهرا
پاسخ
خدارو شکر الان بهتره
مامان بنيتا
24 دی 92 20:16
واي عزيز دلم خيلي ناراحت شدم ولي خدا روشكر كه الان بهتري ايشالا زود زود سرحال شي عسلم دوست عزيزم تولدت مبارك همراه بهترين آرزوها
ارلا
24 دی 92 22:38
سلام خوبی وب ناز وپرمحتوایی داری درکل باید بگم عالیه وبتون میخوایی چیزای بیشتری درباره ی کودکتون بدونید خوب کاری نداره وب من با کلی مطالب اموزنده و پرمحتوا وپرکاربرد در وبم گنجوندم برای شما عزیزان خوشحال میشم به وبم بیایی واز مطالبم دیدن کنید ونظرتونو درباره ی مطالب وبم بدونم خوشحال میشم اگه قابل بدونید ودعوت منو بپذیرید من منتظرم باااااااااااااااااااااااای
مامان زهرا
پاسخ
چشم ایشالاه میاییم
ساناز (فرشته زميني ما )
24 دی 92 23:23
آخيييييي عزيزم خيلي خيلي ناراحت شدم عكس تو بيمارستانو كه ديدم اشكم در اومد خدا رو شكر كه بهتري آرتا جان..خدا براي هيچ پدر مادري سختي بچه اش رو نياره لينكتون كردم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون شما هم لینک شدی عزیزم
mLo04rEngecNniuQY4KU0SELmBmkd7IqZElOv80Oa6s.
24 دی 92 23:58
عدد را بر می داشتی یه یک میزاشتی آخه خانوما که نباید عدد رو کیک بگذارند! ... ایشااله همیشه سلامت باشید
مامان زهرا
پاسخ
راست میگی ایشالاه سال بعد رعایت میکنم
پرنیان
24 دی 92 23:59
فکر کنم نظری که فرستادم بی نام و نشان آمده باشد...
مامان بنیتا
25 دی 92 1:44
الهی قربونت برم عزیزم ایشالا دیگه هیچوقت این جور بد مریض نشی عکست روی تخت بیمارستان واقعا ناراحت می کنه آدمو فرشته کوچولو مامان زهرا خسته نباشی عزیزم...تولدت مبارک عزیزممم
مینا مامان آرمانی
25 دی 92 11:20
وااااااااااااااااااااااااای ÷س آرتای ماهم دچار شده...آرمان منم درگیر بووووود عزیزم این زده به ریه اش؟؟؟؟ الان چطوره؟ یه دوهفته ای زندگیمون بهم ریخته بود ایشالله خدا کمک کنه
مامان بردیا شیطون
25 دی 92 18:40
ای جونم قربونش برم ایشالا هیچ وقت دیگه پات به بیمارستان باز نشه عزیز دلم خدا رو شکر بهتر شد تولدت مبارک مامانی.......
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
26 دی 92 8:18
صبح بـــخیر...
*•.¸* fa☂eme *¸.•*
28 دی 92 23:45
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
★ مامان آینده یه فسقلی ★
30 دی 92 1:13
بی هیچ دلیلی به یادت افتادم، تا بشکنم قوانینی را که دلیل میخواهند... ‿︵❀‿︵❀❀‿︵❀ ︵❀‿︵❀❀‿︵❀‿︵
نازی مامان پوریاپارسا
1 بهمن 92 11:36
الهی فدات شم خاله .مامانی به ماسربزن بااجازه لینکتون کردم
مامان مینای آرتین
31 تیر 93 21:11
حال بد این روزها رو میفهمم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد