آرتا عشق مامان و باباشآرتا عشق مامان و باباش، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

برای آرتا

محرم 93 به روایت تصویر

1393/8/17 22:46
نویسنده : مامان زهرا
733 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم در حال حاضر 8تا دندون داره 4تا بالا و 4تا پایین و براحتی میتونه بیسکویت و لقمه های کوچولو رو گاز بزنه

موبایل رو خیلی دوست داری و وقتی ما باهاش مشغولیم میایی و از دستمون میگیری

دنبال بازی میکنی و کلی میخندی که من عاشقشم

وقتی دارم کارای خونه رو انجام میدم تو هم به تقلید از من اون کارو انجام میدی مثلا وقتی رختخوابارو جمع میکنم تو هم پتو و بالش خودتو جمع میکنی و دنبال من میاری اتاق

وقتی بهت میگم چیزی که توی دستته بده با نهایت بخشندگی بهم میدی

الکی ادای گریه در میارم بعد سریع پشت بندش میخندم تو هم غش و غش باهام میخندی و ذوق میکنی

دالی بازی هم خیلی دوست داری و خودت چیزی میندازی رو سرت بعد میندازی زمین و میگی دا یا جی

محرم امسال هم طبق روال همیشگی رفتیم خونه ی مامانینا و این هم از عکساش

پسرم چه زود یکسال گذشت

چند وقت پیش هم به یزد رفته بودیم که متاسفانه ایندفعه همش به مریضی و دکتر رفتن گذشت

ارتا در باغ مشیرالممالک

تابعدبای بای

پسندها (3)

نظرات (14)

مامان یاسمن و محمد پارسا
19 آبان 93 10:07
عزیز دلم چقد ناز شدی قربونت بشم عزاداریهاتون قبول عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم کوچولوهارو ببوس
مامان مینای آرتین
19 آبان 93 19:53
امام حسین نگهدارت باشه آرتا جان
مامان زهرا
پاسخ
انشاالله ممنونم عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
20 آبان 93 8:26
عزاداریهاتون قبول باشه ماشالا خیلی نازن عکساش
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم رزیتای مهربونم
مامان مهدیه
20 آبان 93 13:35
سلام زهرا جونم خوبی ارتا جون نازم مشالاه بزرگ شده اقایی شده برای خودش دلم براتون تنگ شده بود ببخش نتونستم این مدت سر بزنم ارتا جووونم رو ببوس
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم مهدیه جون که زحمت میکشی و به ما سر میزنی
مامان ناهید
22 آبان 93 0:11
عزیزززززززززززم مثل همیشه نازنازی و دوست داشتنی ای میبوسمت گل پسر
مینا مامان آرمانی
22 آبان 93 13:20
ای جانمممممم. خیلی نازی.خدا پشت و پناهت عزیزممم
مامان لیانا
22 آبان 93 16:17
سلااااام زهرا جان ارتا جون خوشگلکم از پارسال تا امسال ماشاا... خیلی اقاتر شده عکس پارسالتم خیلی ناز شده عجیجم عزیزم عزاداریتون قبول
♥مرجان مامان آران و باران♥
23 آبان 93 2:44
الهی فدات شمممم عزیزم نازم ماشالااااا قبول باشه دوستممممم شرمنده زهرا حونمممم با تاخییر تولد پسر نازم مبارککککک بوسسسسسسس
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم ممنونم که با مشغله به ما سرزدی مرجان با معرفت خودممممم کوچولوهای نازتو ببوس خانومی
مامان نازنین جون
25 آبان 93 0:13
عزاداریت قبول آرتا جووووووووووون انشاا... که امام حسین(ع)خودش پشت و پناهت باشه
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله ی خوبم
مامان بردیا شیطون
27 آبان 93 11:08
سلام دوست عزیز خوبی میشه بری این سایت باید عضو بشی تا بتونی رای بدی هم به بردیا رای بدی هم عکس بزاری ما بهش رای بدیم http://narmtar.ir/festival/Images/16?sort_type=new یکی اسمش بردیا-یکی عشق پدر صفحه اوله جدیدترین عکس ها ممنون
مامان زهرا
پاسخ
چشم عزیزم حتما
مامان بردیا شیطون
27 آبان 93 11:09
فدای این گل پسر امام حسین نگهدارت
مامان زهرا
پاسخ
خاله جون بردیا رو ببوس
ماماني
27 آبان 93 12:18
مرضيه
27 آبان 93 21:27
آرتاي عزيزم، تولدت مبارک و عزاداري هات هم قبول.
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربونم
هوشنگ
7 دی 93 14:48
کاملا اتفاقی وارد وبلاگ شدم تو گوگل در مورد آرتا سرچ کردم این وبلاگ اومد وارد شدم خواستم ازش در نیام تا آخر مرورش کردم عکسا رو بعد ) ممنون بخاطر ارزشی که قائل میشید و وقت میزارید سپاس از شما پدر و مادر خوب، به امید اینکه آرتای عزیز جواب این محبّت هاتون رو به خوبی بده. شاد باشید
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم که وقت گذاشتید و پست ها رو خوندید با ارزوی شادی برای شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای آرتا می باشد